kolmapäev, 9. veebruar 2011

Suure aplikatsiooniaasta tegemiste vahele üks väike ökoprojekt. 1. osa

See oli vist juba aasta aega tagasi kui üks inimene ütles mulle, et tal on ajaga kapinurka karbikesse kogunenud igasugu nöörijuppe, lõngaotsi, paelakesi, kingipaki paelu jms. Et kas saaks neist miskit teha, küsis ta. Juba tookord ma valmistasin miskit kuid aja puudusel lapiklubi lehele see ei jõudnudki. Nii olen musta südametunnistusega aasta otsa ringi käinud ja alles täna võtan end kokku ja pakun päris toredat lapitehnika ideed (autoriks olemise au pole küll minu oma aga sellest hiljem) Kuna ma oletan, et selliseid nööri-paela-lõngajupi karbikesi on teistelgi kodus kapinurgas,


jätangi paar päeva vahele enne kui järgmise postituse teen, et mida siis nendega teha saaks. Kindlasti on "Lapiklubi" lugejate seas nii neid, kes tahaksid oma nöörijupikarbile rakendust leida kui ka neid, kes samuti teavad toredaid ideid, et mida siis täpselt nendega teha.

Jätkub ...

5 kommentaari:

Koduhaldjas ütles ...

no miks paar päeva kannatama peab. tahaks juba õhtul järjekat edasi lugeda! :)
sul uued nõksud, kuidas isu tekitada? :P

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Kes kannatab, see kauem elab. Täna nagunii luuvalu päev ja tööd ei tohtivatki teha! Naised facebookis rääkisid!

Koduhaldjas ütles ...

ega ma ei teegi päris tööd st.õmblemist. hetkel käsil haigusjärgne taasuravi raamatupidamisega kodukontoris :)
väiksed vahelugemised oleks seega väga teretulnud!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No saa ilusti terveks!

Köögikata ütles ...

Mina ootan ka järjekat!
Parane kiiresti, Koduhaldjas!