teisipäev, 18. jaanuar 2011

Üks idee. Mis teie arvate?

Kullaketrajate foorumis hakkab tasapisi üks koostegemine end käima ketrama. LINK. See koostegemine on eripärane ses mõttes, et koostegijad ei paku mitte ainult teemasid, mida koos teha, vaid ka auhindu parimaile. Mina pakuks välja, et lapiklubilased võiksid ühe pisikese zürii tekitada ja hinnata tehtud töid "PARIMA VÄRVILAHENDUSE kategoorias"?
Auhind mul oleks nagu olemas. Lepime kokku mingi kuupäeva, millal hindajad vaatavad üle kõik selleks kuupäevaks laekunud tööd, kommime, toriseme, kiidame ja hääletame.
Mingi kevadine kuupäev vist. Mu kogemused on näidanud, et suviti nagunii mingit neti-tegevust ei toimu.
Na mis arvate, lapiklubi rahvas?

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

väga lahe idee, eriti, kui ma oma vimase kahe asjaga lausa kümnesse jaanuariteemasse sobin. :oP
Aga ma pean selle kullaketrajate foorumiga ilmselt lähemalt sõbraks saama. Katsun mahti leida asja uurimiseks.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mul muideks ka säästuteemad praegu. Sobib ideaalselt!
KKfoorum on mõnusalt rahulik ja asjalik. Tuleb igati kasuks seal aeg ajalt vajadusel sebida.

ojake ütles ...

Ma ei saa hästi aru, nimelt vaatasin Lillekasvataja juhatatud linki.Kas tõesti võib proektist osa võtta,žüriis osaleda ja ka auhinda enda poolt pakkuda.Palun selgitada mulle,millest valesti aru sain.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei, enda poolt hääletada ei tohi loomulikult. Aga kui teed nii hea töö, et ülejäänud zürii liikmed hakkavad kisama, et just Sinu töö on ainsana tõeliselt nii hea, et auhinda väärt, siis nii ongi.
Ja auhinda võid ka pakkuda muidugi.
Pole Sa millestki valesti aru saanud