neljapäev, 4. november 2010

Mina ka!



Lugesin Köögikata postitust ja tekkis kohe selline tahtmine, et mina tahan ikka ka jälle selle hullu lapitöö stiilis miskit teha. See on nii vahva tehnika ja üsna vähesega saab valmis ilusa asja. Pealegi, mis mulle selle tehnika juures kõige rohkem meeldib: see materjalide kasutamine. Igal inimesel kipub ju kuskile kapi või sahtlipõhja mõni riidetükk jääma, mida ei raatsi ära visata. Oma lapse esimene müts või vana-vanaema sall, iseoma plikapõlve kitsaks jäänud püksid. No ei kasuta neid enam aga ära visata kuidagi ei saa! Ja annangi sellele riidetükile uue elu. Kohvikannusoojendaja, mingi kott suur või väike, pildiraam või raamatukaaned. Lihtsalt tekstiilist seinapilt. Ja varsti tulevad jõulud, miks mitte proovida teha mõnd jõuluehet selles stiilis?Mina tahan küll miskit nokitseda. Ma juba hakkasin pihta ka. Võiks teha jälle sellise tasase projekti nagu oli see plokkide oma? No, et iga nädal midagi.
No mis te arvate?

Pilti ikka ka:


Siin reas mõned minu lemmikud tikkimispisted. Eriti need litrikestega lilled on võrratud oma naiivsuses.


1 kommentaar:

Köögikata ütles ...

Nii nunnud! Mul just nende tikkpistete välja mõtlemine ajas juhtme kokku.
Koostegemise idee on hea.