kolmapäev, 17. november 2010

Kangajäägid ja paberiga liimkangas

osad materjalijäägid on paratamatult sellised, mis enam ka lapitöös pole kasutatavad, aga ära ka ei raatsi visata. et neidki ära kasutada oleks vaja põhja, mis ootab kaunistamist (näiteks kaardid, karbid); kahepoolset paberil liimkangast; triikrauda; kääre ning head ideed.
eriti sobilik harrastada siis, kui masin on remondis või kui õmblemisest isu täis.
kleebid triikraua abil materjali taha, millest aplikatsioon tuleb paberiga liimkanga. joonistad ise või śablooni abil kujundi. lõikad välja. eemaldad paberi nagu tavalisel kleepekal ning kinnitad triikraua abil kujundi alusmaterjalile. väga sobilik meisterdamine ka lastele koos suurema inimesega, kes triikrauaga oskab ümber käia. Nööbid on kinnitatud liimipüstoli abil.
ja paberiga liimkangast saab ikka Nõelakojast Telliskivi tänavalt :)

6 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Oi, kui lahe idee. Mis kellani õhtul Nõelakotta pääseb? Ma olen nimelt linnas reeglina ainult tööpäeviti ja töö lõppeb alles kl 8 õhtul.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Vat ma siin juurdlen, et sellega oleks hea kui mingit suuremat tekstiilimaali harrastada

Anonüümne ütles ...

Vahvad kaardid! Ma mõni aeg tagasi aplitseerisin kangajuppidest nõndamoodi ühe sünnipäevakaardi. Sutsuke

Koduhaldjas ütles ...

Köögikata- 8 õhtul on Nõelakoja uks kindlalt lukus kahjuks. võta meilitsi ühendust ehk leiame teise võimaluse. ma linnas aegajalt ise ka liigun siin-seal.
ingrid/ät/noelakoda.ee

Quiltbenaco ütles ...

Bello il tuo blog!
Ciao dall'Italia

Koduhaldjas ütles ...

Ahoi, Italia!!