pühapäev, 24. oktoober 2010

Lillekasvataja ikka muudkui värvib veel


Kui ma oma värvimistega alustasin, oli mul plaanis sügispildi asemel hoopis midagi mere ja looduse teemalist. No mingi maastik. Maastik koos merega. Läksin siis teisele katsele ja tõin katsetuste tarvis poest tuubikese Tulip värvi. Teiseks sorasin veidi netis ja valisin välja Piprakese pakutud laevaploki:


Hästi vahva plokk mu meelest! Mõnusalt naiivne, armas ja vapper!
Natuke pusimist ja valmis sai seinapilt mõõtudega 50 x 60 cm + kolm aasa riputamise jaoks. Meelega üritasin teha pildi võimalikult lihtsa. Põhiefekti peaks ju värv andma.


Siis järgnes natuke kokutamist ja kohmitsemist ja palvetamist, et kõik ikka hästi läheks. Muidu läheb asjalik lapipilt hukka ka veel! Seal vist ikka oli põhjus, et miks ma noorest peast kunstniku ametit harrastama ei hakanud. Ega see ideaalselt küll välja ei kukkunud. Joon jäi kõver ja kohati muhklik. Eks vist vähese harjutamise viga. Aga muidu täitsa ok. Ise olen rahul küll


Eks vist peaks ühe sobivas toonis värvi veel ostma ja eriti lopergusi kohti kuidagi täiustama ja siluma.


Läigib ka ja puha! ;)

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Olen Pebeo tekstiilivärve (paisuvaid ja niisama läikivaid) kunagi kasutanud, kui kokkutuleku jaoks peapaelu tegin. Hästi vahva asi tegelikult.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

A kui ta ära kuivas, siis ta nii ilus läikiv enam polnudki

Layne Arlina ütles ...

Beautiful!!!

Layne
http://layne-arlina.blogspot.com/