pühapäev, 26. september 2010

Teeks õige ise lapitööks sobilikku kangast? 1.osa


Mul on juba ammuilma olnud väikene unistus: teha ise lapitööks sobivat kangast. Värvides nimelt. Kunagi oli väga populaarne batika tehnika. Mina tollal seda eriti ei katsetanud, huvid olid teised aga meelde jäid need kirjud ebamäärase mustriga kangad küll. LINK, Teine link. Kolmas link
Ideed on lahedad! Värvid jäävad põnevad. Loodetavasti.
Vaja läheb valget puuvillast kangast, niiti, nõela ehk ka nööri, riidevärve. Mina valisin esialgu need pildil olevad värvid aga arvatavasti jalutan ka poodi, ehk on seal midagi erilist veel mulle pakkuda.
Ehk lööb keegi minuga kampa? Seltsis lahedam!
2. osa nädala pärast! Siis saan ehk loodetavasti esimesi katsetusi siingi blogis näidata

5 kommentaari:

Helen ütles ...

Mulle ka meeldib selline värvimise värk ja mõnel lapitekil olen kasutanud pakutrükiga riidetükke. Aga praegu kodus ainult villase värve. Meil kohalikus "marketis" ei müüda ka. Muidu oleks täitsa tegija. :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No mul võtab aega. Võin oodata Sind järgi. Kas Sul läheduses Aja O poode pole? Seal müüakse ka aga need on need kallimad värvid. Omade värvide järgi käin ise ka "suures linnas" st. Paides
Praegu tuleb täitsa juba mingi sügiseste värvide sigri-migri mul. Katsetan siin, et mida hullem kangamuster tuleb, seda parem.

Koduhaldjas ütles ...

minul kangavärvid juba mitu nädalat vahelduva eduga töös. pintsliga mustreid teen. aga mitte lapitööde tarbeks päris.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oleme siis kogemata sattunud ühele lainele.
Kui just saladus pole, mis Sa seal värvid?

Koduhaldjas ütles ...

rahvuslike mustreid ja pealuid rättidele