esmaspäev, 1. märts 2010

Ametlik tere siis ka minu poolt.

:o)
Nagu ma juba kommentaarides kirjutasin, sattusin ma siia täiesti kogemata - Turkestanica (Isehakanud Lillekasvataja) ajas Kadride meiliaadressid lihtsalt segamini. Aga leppisime kokku, et maha ta mind ei võta, vaid ma hoopis proovin ka lappe kokku õmblema hakata. ;o) Noh, aega võttis, aga asja vist sai.

Täpsemalt saab sellest padjast ja tema sünniloost lugeda minu blogist:
Minu esimene lapitöö.
Ühtlasi peaks see asi kvalifitseeruma ka miksitud mustrite koostegemise teema alla?





Aga natuke peaks vist veel endast rääkima. :o)
Olen 39-aastane 4 lapse ema. Käsitööd olen alati vaid hobi korras teinud (või vajadusel). Ühtegi käsitööliiki teistele ei eelista, mõnusad on kõik, kui selgeks saavad. Kuna olen enamuse oma täiskasvanuelust palgatööl käinud, jääb käsitöö jaoks tegelikult oluliselt vähem aega, kui mulle meeldiks. Rohkem sain tehtud siis, kui tittedega kodus olin (aga 3 aastat ei saanud ma ühegagi neist looderdada) ja nüüd tundub, et hakkan vist ka juba "vanaemaikka" jõudma ja istun vahel mõnuga käsitöö kallal nokitsedes. Aga kuna mul on peale käsitöö veel miljon muud hobi, siis väga tihti mul neid käsitööteemalisi postitusi blogisse siiski ei tule.
Mul on rõõm siin teie seltsis nüüd natuke õigustatumana olla. :o)

2 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oi, aga ilus asi kukkus välja! Väga sehv!

Lapiliisu ütles ...

Hästi nunnu tõepoolest :)