esmaspäev, 18. jaanuar 2010

Tere!
Mina olen üks kahest Kadrist :)
Siia Teie sekka trügisin lihtsal põhjusel, ka mind köidab lapitöö. Egas ma midagi väga palju ja suurt teinud ei ole aga miskit ikka. Teie tegemisi olen juba mõnda aega vaatamas käinud. Loodan, et siin saab tore olema! Minu blogi sirvides saate ülevaate sellest mida olen osanud ja viitsinud teha.

8 kommentaari:

Koduhaldjas ütles ...

Tere, Kadri!
käisin vaatamas. hoolega tehtud nägusad tööd on silmarõõmuks. ehk lisad ka siia ostitusse illustreerivaks pildiks mõne oma parima pala, mille üle ühkust tunned?
jõudu ning ootan huviga uusi postitusi.

Koduhaldjas ütles ...

vabandan sisse tekkinud kirjavigade pärast. ei saa klaviatuuriga hetkel hästi läbi :S

ojake ütles ...

Tere tulemast meie sekka! Kuidas saaks vaadata teie blogi? Koduhaldja käis vaatamas, aga ma ei leia aadressi.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tere,tere, Kadri, siin blogis!
Pane jahh, oma blogi link siisamma postitusse

Köögikata ütles ...

Tere Kadri!
Vaatasin minagi Sinu uhket blogi. Imeilusaid asju meisterdad!

Mina olen see teine Kadri kes kogemate eksituse abil teie toredasse seltskonda sattus. Hetkel ma veel ise lapitööga ei tegele, aga laptehnikas tehtud asjad meeldivad mulle väga, ehk ikka kunagi jõuan ka ise nende tegemiseni. Ema jäi mul hiljuti pensionile ja avastas enda jaoks lapitöö. Vast saan millalgi tema tegemisi siia postitada, siis oleks nagu asja eest. ;o)
Igatahes jälgin teie kõigi tegemisi siin juba pikemat aega, olete kõik supertublid!

Lapiliisu ütles ...

Siis on meid juba kolm :D
Ma piilun juba ammu su blogi. Väga vahvaid töid on sul seal üleval. Tere-tere!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kadride invasioon!

ojake ütles ...

Huvitav, Ooperas ei näita Kadri blogi.Mõtlesin ,et proovin Internet Explorerit ja näitas küll.