neljapäev, 28. jaanuar 2010

Koostegemise projekt: väljakutse!: "Miksitud mustrid"



Mõtlesin tükk aega aga ükski koostegemise idee polnud küllalt hea. Ükskõik mis idee ka pähe ei tulnud, kõike on nagu kuskil juba tehtud. Nii pole ju huvitav. Nii lükkasin mõtlemise edasi ja keskendusin oma praegusele tööle: kavandan lapitekki. Tööd tehes, arvutit ja pliiatsit, sirklit, joonlauda piinates, tekkis mõte, et selline kavandamine võiks huvitav väljakutse olla ju teistelegi. Nimelt
MIKSITUD MUSTRID


Näiteks valisin välja Quilt Blocks Galore! (link) lehelt välja kaks plokki: esimene on Echoing Diamonds ja teine Starry Path 2.







Ja miksisin nad kokku tavalise Painti programmiga:



Värvisin samadesse värvidesse:


Sehkendasin vabas vormis serva ja voilaa! teki kavand ongi valmis!


SEE OLI AINULT NÂIDE!!!

Miksida võiks igasugu erinevaid mustreid ja tehnikaid. Näiteks palkmaja tehnika + hull lapitöö = riidest käekott.
Sobivad tööd igas suuruses! Kes tahab, tehku 3 x3 meetrit lai tekk, kes tahab, valmistagu seinapilt, käekott või mobiilikotike.
Ainus tingimus on, et on mustreid miksitud, nad peavad olema läbisegi, üksteise otsas. Lahe oleks kui õnnestuks miksida ja koos elama panna ka rohkem kui ühte või kahte mustrit.

Töö teostamiseks jätame 2 kuud, st. nii veebruari kui märtsi.

Huvilisi on?












10 kommentaari:

Koffikann ütles ...

Tundub põnev! aga ma ei tea kas saan selle miximisega hakkama.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Üritan siia veel mõningaid näiteid panna, siis ehk hakkab mõte jooksma

ojake ütles ...

Võtaksin osa, kuid minu jaoks tähtaeg on liiga lühike, sest pean tegema Isetegija koostegemise proekti tööd ja praegu mul kuidagi töö ei edene ,pime ja külm on.

Köögikata ütles ...

Kõlab hästi põnevalt! Kui ma nüüd kuidagi sellest külmaletargiast ja netisõltuvusest üle saaks, sisi ehk võiks oma nö. esimeseks lapikatsetuseks miskit miksitut välja mõelda. Aga kirja ma ennast veel ei pane.

Aga mulle võhikule tuli seda kavandit vaadates hoopis meelde üks küsimus, mis mulle pähe kargas, kui lapikojas ekskursioonil käisin. Nimelt, kas see on mingi lapitööde reegel või traditsioon, et muidu korrapärasel tööl on ühe nurgalapi muster teistes värvides, kui muidu on kogu tekk kõik ühesugune? Esmalt mõtlesin,et sellised lapid said otsa vms. aga siin on juba kavandil kohe nurgatükk teistsugune.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aa, ei see oli mul värvimise näpukas.

Ojake, Sa ei pea ju suurt tekki tegema. Mõni väike seinapilt või padjakate oleks täiesti arvestatav.

Muideks, külmetajad!, lubatakse soojemaid ilmu kahh!

Kui arvate, et aeg võiks pikem olla, miks mitte. Teeme pikemaks

Koffikann ütles ...

Meil siin rootsis täna on -14, muidu -3, nii et ma ikka ootan jätkuvalt pakast:)
Aeg võiks tiba pikem küll olla jah!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ok, teeme pikema, siis ehk jõuab mitugi tööd. Mõne väiksema prooviks ja siis mõne suurema.
:)
Kui palju pikema? Kuu, kaks? Ega suveks vist pole mõtet jätta, kes see suvel ikka lapitab.

Mis pakast Sa seal ootad?! Tead kui paha on kui on jutti -22 kuni -32 pikka aega. Muudkui küta ja küta

ojake ütles ...

Mulle sobiks aprilli lõpp, kuid minu pärast ei pea tähtaega muutma. Kuidas teised soovivad? Muide ,kütmisega olge ettevaatlikud, mul läks maja põlema 28-aljaanuaril.Märkasin kohe alguses ja hea naabrimehe ja tuletõrje abiga sai kustutatud. Täna väimehed tegid kõik korda.Meil on praegu -4,5kraadi.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No hea, et niigi läits!!! Õnneks läks nüüd soojemaks kahh.

Aga venitame tähtaja kevadesse, jahh, miks mitte. Noh, et kuni suveni, et enne suvepuhkusele asumist esitled kindlasti oma töö ära.
Ma ise mõtlesin ka, et siis jõuaks ikka ilusat suurt tekki planeerida.
Kohe-kohe mõtlen mingi ilusa lõpukuupäeva valmis.

Köögikata ütles ...

Niih. Ma julgen end nüüd siia tegemisse kirja panna. Asi juba pooleli, küllap saan ka valmis. :o)