kolmapäev, 21. oktoober 2009

Elurõõmu-tekk

Eile lõpetasin taas ühe suure teki. Nimelt oli mul jälle vaikselt kappi kogunenud päris paras hulk kirjusid, väikesemustrilisi punaseid kangaid, mis tundusid omavahel hästi sobivat. Otsisin sellise mustri, kus saaks ka peenikesed ja muidu väikesed tükid ära rakendada. Kohtumaja trepp tundus selleks sobiv olevat, eriti kombineerituna tähemotiiviga, mis elustab oluliselt palkmaja muidu veidi ühetaolist tehnikat.

Õmblemine ise kulges üsna aeglaselt, kuna kõik blokid tuli (tegelikult ei tulnud, aga ma ise tahtsin!) teha erinevad, sellevõrra oli rohkem kombineerimist ja vaatamist. Teki äärde vaatasin ühe keerulisema seminoolriba, kuid mulle tundub, et sellel jäi taustavärviga võrreldes veidi kontrasti puudu. Aga üldiselt olen oma tulemusega taaskord päris rahul! Hea kogemus sellest, kuidas üksikult võttes keskpärased kangad hakkavad üksteise kõrval hoopis huvitavamat ja paremat elu elama.


9 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Järjekordselt: väga kena töö!
Vaatasin pilte ka suuremalt, hea äratundmine, nii mõnigi kangas on tuttav!

Lovisa ütles ...

Hästi ilus tekk. Tõeliselt kaunis!

ojake ütles ...

Väga ilus tekk!Hästi valitud kangad ja suur töö.Edu järgmise tekki tegemisel!Ootan põnevusega.

Koduhaldjas ütles ...

nii ilus! kahtlen kas tahangi enda tööproovi/teki kohta postitust välja tuua :P
jääb kahvatuks sinu kauniduse kõrval :)

Meeli ütles ...

Väga kaunis tekk! Lisaks tekile imetlen ka neid kangavarusid, kust võib leida nii paljusid kauneid punaseid riidetükke :)

Sutsuke ütles ...

Väga ilus!

Koffikann ütles ...

Super kena tekk! Ikka imestan siin, et milline töö!!!

Jaanika Vakker ütles ...

Tänan toreda tagasiside eest:) Meeli: mul on kirjude kangastega oma lugu. Tavaliselt on nii, et kui kangaid valin, siis intuitiivselt eelistan ühevärvilisi. Ja seetõttu ongi mul aastatega kappi tekkinud kirju kultuurkiht, mida aeg-ajalt revideerin.

piprake ütles ...

Väga Super töö!! Olen alati su tekke imetlenud!