laupäev, 5. september 2009

Soomlaste näitus Muhus

11-14 juunil oli Soome lapitöötegijate rühmTilkkuakat suvelaagris Muhus. Nad panid seal üles väikese näituse. Panin meie blogisse mõned pildid sealt,et teil oleks ettekujutus ,mida naabrid teevad. Üks lapivaip on vilditud ,ja üks on umbes selles tehnikas nagu JaanikaV teeb.

5 kommentaari:

Jaanika Vakker ütles ...

Üks tekkidest tuleb mulle tuttav ette, see on meie Lapimoori Anneli tehtud. Saarlaste delegatsioon käis ka sellel üritusel kohal. Olin isegi kindel mineja, kahjuks aga pidin sel päeval tööl olema ja nii jäin seekord kõrvale. Aga kes käisid, jäid küll rahule!

ojake ütles ...

Milline tekk on Lapimoori tehtud?Ma ise seal ei käinud,sõbranna saatis mulle need fotod.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Väga lahedad tööd!

Jaanika Vakker ütles ...

Kui ma nüüd ei eksi, siis see lepatriinudega ristikheinatekk peaks olema saaremaist päritolu:)

Anonüümne ütles ...

Saksamaalt: Oi,kui pöhjamaiselt karged värvid ja kooslused!