reede, 4. september 2009

Olge head, andke värvinõu! :)


Hakkasin uut tekki kujundama. Muster oli ammu välja valitud, ikka sealt lapimustrite raamatust. Lihtne aga ilus muster:

Kangaid vaja kolm valida. Esimene on ilus erk tumekollane, pisut triibuline, teine potisinine, träpsumustriline. No vot aga kolmanda kanga juures jäin toppama. Et millist valida. Vot ei teagi. Ja küsingi teie käest nõu, et milline värv sobiks kõige paremini nende intensiivsete värvide vahele?
Esiteks selline valgepõhjaline:










Teiseks helelilla, väga sümpaatne värv mu meelest.











Ja siis veel roheliseruuduline (ilma ruutudeta oleks ehk parem?) ja helesinine südamekestega ja selline kreemikas? Too viimane on vist liiga rahustav kangas juba?


13 kommentaari:

piprake ütles ...

Mulle meeldiks see teine variant, lillaga!

Helkar ütles ...

Kui värviõpetust jälgida sobiks nende kahe värviga roheline, soovitavalt pastelne, sest need kaks kangast on piisavalt energilised. Kuid see roheliseruuduline ei ole see õige. Kolmas värv võiks olla pisut tasakaalustavam, sobiksid ka heledam kollakas või pastelne sinine. Aga kindlasti võiks kolmas kangas olla ilma mustrita. Vabandust, kui nüüd liiga targutama kippusin, aga mul on alati meeles oma maaliõpetaja sõnad - ÕHKU, JÄTKE PILDI SISSE ÕHKU, EGA TE PLANKU EI VÄRVI.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ära vabanda midagi! Jummala õige jutt. Igasugu tarkuseterade pärast ma ju nõu küsisingi.
Roheline, hmmm, samblaroheline?

Koduhaldjas ütles ...

see lilla , teine väga broo

Köögikata ütles ...

Mulle meeldib hoopis see esimene, hele tulpidega.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mulle endale sümpatiseerib too valge ka aga nohh, valge on valge, eks ole. Teeb töö äkki kahvatumaks liialt.
Ai jah aga siis oleks töö sees palju ÕHKU! :)

Nodsu ütles ...

Vaatasin siin pikalt ja mõtlesin ning mulle endale meeldib kõige rohkem too esimene kangas, on selline kõige mõnusam-rahulikum kooslus. Ehk annab rohkem nö mustri pealt lappe lõigata, et toda tühja valget vähem oleks... aga see tähendab muidugi juba riide kulu.

Helkar ütles ...

:) Ära seda ÕHKU nüüd nii tõsiselt ka võta. Tee nii, nagu tunned, et õige on. Aitäh, et nõu küsisid ja lasid inimesel(minul) ennast targa ja vajalikuna tunda.

Jaanika Vakker ütles ...

Paneksin kolmandaks vist helesinise, pooldan pastelseid ja harmoonilisi kombinatsioone:) Nagu keegi eespool mainis, 2 esimest tooni on päris intensiivsed, neile oleks neutraalset vahemeest vaja.

Muhv ütles ...

Kui ma tohin lapivõhikuna ka oma arvamust avaldada, siis mulle meeldib ka see esimene kõige rohkem, kohe väga. Ja just et on hele ja on suvaliselt jääva mustriga (et mõnel lapil leht, mõnel miskit jne). Lilla ei meeldi kohe mitte, lisaks sellele, et värv mu meelest üldse sinna ansamblisse ei istu, siis täiesti ühevärviline jätab kuidagi liiga steriilse tunde. Aga eks kõige enam oleneb valik kas saaja või tegija maitseeelistustest :)

Egater ütles ...

Ma annakskahääle esimesele. Maitsed ju erinevad - see lillaga üldse ei meeldi :)

ojake ütles ...

Nendest ,olemasolevatest,kangastest mina paneksin seda viimast hallikat.Siin peaks arvestama et blokkide kokkuõmblemisel tekkivad kõrvalmustrid.Ja valge on liiga suure mustriga.Aga see on minu arvamus.

Sutsuke ütles ...

Minule meeldib esimene variant. Ühinen Muhvi arvamusega :)