teisipäev, 22. september 2009

Nukuvoodi



Olen tükk aega veeretanud peas mõtet nukuvoodiriiete tegemisest. Siiani on teostus jäänud peamiselt õige voodi taha- mõnele plastmasstükile võiks ju kah midagi peale vaadata, kui see ainult hiljem mängimisele vastu peaks. Enamus voodeist, mida kaubandusest leida võib, on nii nõrga konstruktsiooniga, et ei kesta isegi mitte ühe tüdruku mänguiga. Õnneks on mul aga olemas puutööd mõistev vend, kes ebamääraste piltide ja joonise abil sai valmis päris kena asja. Lillepildid aitas peale maalida üks Lümanda noorik ja siis jõudis kätte minu kord voodiriided õmmelda. Madratsi ja padja tegin ühest vatitekist, lisaks lina. "Lapitekile" panin voodriks ainult ühe kihi kangast, et ta langeks kergemini ega oleks liiga jäik. Tulemusega olen ise päris rahul ja ka tütred arvasid, et jõuluvana võiks sellise kingitused talvel tuua küll.


Nüüd sain valmis ka suurema, 50 cm pikkuse voodi:

Oma laste jõulukingi-idee hakkas mul selle voodi teki õmblemise ajal ka juba jooksma- üks üsna suur ja lennukas mõte. Jääb ainult loota, et suudan selle ka teostada:)


3 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Väga armas! Tahaks kohe ise see nukk olla, kes sinna magama läheb

Koffikann ütles ...

Jube armas! Väga kena tulemus!

ojake ütles ...

Väga kenad isetegemised!Neid asju võib põlvest-põlve edasi anda .Minu abikaasa tegi lastele ja lastelastele nukumaja ja mööbli.Nad on kõik alles,kuigi teda ennast enam ei ole.Nüüd hakkab mängima 1,5aastane lapselapse laps.Pean ainult majas tapeete ära vahetama.