esmaspäev, 17. august 2009

Tubane Postkast! Või kirjatasku!


pilt 1

pilt 1


pilt #



Tihtipeale on siinsetes (Rootsi) käsitööraamatutes silma jäänud selline tubane postkast (ma nimetan seda nii). (pilt #) Kangesti olen ka omale sellist tahtnud, et siis kojutulevad kirjad hoiule panna. Näiteks: kui kiri on mehele ja meest pole kodus , siis panen kirja sinna postkasti teda ootama. Aga väga popp on sellist taskut kasutada jõulukaartide hoidmiseks, et kogud kõik kojusaadetud kaardid sinna sisse-Täitsa lahe, mis!
Tegemine:
.Lõika üks pikk 27 x 110 cm kangatükk (väga sobib ka lappidest kokku õmmelda) . Ma panin volüümiks vahele ka ühekordse vatiini. Murra pooleks (st, et 110 pooleks , et jääb 55 cm pikkune riba) ja õmble kokku-Ümberkeeramiseks jäta 8 cm ava.
.(pilt 1)Kui tahad midagi peale aplitseerida või muul kujul tikkida siis nüüd on selleks õige aeg.
Mina tikkisin tähed POST ja tegin lilled-lõikad ümmarguseringi läbimõõt 14 cm. Otsast keerad paar mm tagasi ja kroogid ära, moodustub lilleke, mille kinnitad keskelt kinni.
.Et moodustuks tasku keerad ca 16-17 alläärest üles ja kinnitad külgedelt nööpidega. Ääred kaunistasin sobiva pitsiga.
. Riputamiseks kasutasin riidepuud, mille rullisin kangaribaga üle.
Ei tea , kas on arusaadav aga nii see tegemine käib :)

2 kommentaari:

ojake ütles ...

Täitsa mõistlik!Eriti kui suurem pere on ja kõigile tuleb kirju.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mina muidugi topiks sinna veel kammitasku, riideharja tasku jne