esmaspäev, 10. august 2009

Seppade päev Roosna-Allikul

Olen viimasel ajal mõnest üritusest osa võtnud ja mõtlesin neid siin kajastada pisut.
Nimelt oli 7 -8 augustil Roosna-Allikul igaaastased seppade päevad. Vist juba neljandat korda. Ja kutsutud pole sinna mitte ainult sepad, vaid ka potsepad, rätsepad jne.
See pole just suur üritus aga ta on asjalik ja vahva. Roosna-Alliku lähedal asub Kaaruka küla, kus too üritus toimus siis. Seal on selline armas külaseltsi maja, endine pritsikuur ja kunagine külakoolimaja, kenasti renoveeritud.
Kohalikud saavad seal oma käsitöid eksponeerida. Näiteks selline töö, nagu fotol nr. 2.






Sepad korraldavad töötubasid, on võimalik pisut sepatööd proovida kõigil, kes soovivad.
On muusikat, pidu ja tantsu, tegemist kõigile!
See aasta käis kohal ka lgp. Ivan Orav. Mina teda kahjuks ei trehvanud aga rahvas oli ikka palju naerda saanud.
Ja esines kohalik bänd UKM, toda ma kahjuks ei näinud. See eest kuulasin ürituse esimesel päeval väga sümpaatset muusikalist esinemist artisti poolt, kelle nime ma kahjuks ei tea aga muusika oli super! Isegi minu puujalg-keskmine eesti mees avaldas soovi tantsida! Vot see on tase!



Miks ma sellest üritusest siin räägin? Mitte ainult selle bargello tehnikas teki pärast. Miks mitte äkki ka lapisseppadel järgmine aasta üks kokkutulek teha sealsamas? Või mis te arvate?

1 kommentaar:

Urve ütles ...

Täienduseks esimesele lapitekile on Kaaruka külal valminud nüüdseks ka Kaaruka küla lapitekk, kus iga talu on esindatud oma lapiga.
Kindlasti tasub vaatama tulla.
Sellel aastal toimub taas Seppadepäev koos Sepaprouade päevaga, kus seekord võib iga proua endale valmistada põlle ja tanu.
Idee lapiseppade päeva korraldamiseks on hea, mõtleme sellele ja võib olla saab see ka teoks.
Infot meie tegemiste kohta eestimaasepad@gmail.com