neljapäev, 27. august 2009

Selle suve beebid

Ilmad on vaikselt jahedamaks muutumas, järgmisel nädalal algab taas kool, mis toob meie eludes kaasa uue, sügisrutiini. 2009. a suvi on ajalooks saamas. Sellest jäävad mulle enim meelde lastega maal veedetud ilusad hetked, lapitöö märksõna oli minu jaoks aga kindlasti beebitekid. Kõik need tulevased või juba olevad emad, vanaemad, tädid, ämmad, sõbrannad, kelle ootus ja rõõm minunigi jõudis, tõid endaga kaasa suure positiivse energia laengu, mida tekikestesse talletada proovisin. Peale ühe väikemehe peaksid nüüdseks kõik tekiomanikud juba sündinud ka olema- ilusat kasvamist teile, 2009.a suvebeebid!








4 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi kui ilusad tekid! Ja väga huvitavad kõik!
Eks ole, kui tead, et kellele tekk läheb, eriti kui tulevane tekiomanik on laps või päris väike beebi, on teki tegemise tunne kohe eriline, kuidagi teistmoodi

Lapiliisu ütles ...

Beebitekke on tore teha, sest need saavad enne valmis, kui tüdimus kallale kipub :D
Neist siin meeldivad mulle kõige enam need pruunides toonides ebakorrapäraselt paigutatud plokkidega tekid.

Egater ütles ...

Hästi armsad, eriti meeldivad mulle need "karvased"

P6rgukiz ütles ...

Oh kus on alles ilu nendel tekkidel :)
Minu arust on tore, kuis aab vahell just kellelgile mõeldes midagi teha, siis mõtled talle ja paned tüki oma hingest sinna sisse :)