esmaspäev, 10. august 2009

Ära on käidud Rotermanni turul

Alustuseks paar fotot Rotermanni turust. Kahjuks pean tunnistama, et kumbki neist fotodest ei anna täit ülevaadet turust. Sinna kanti jäi ka väga ilus kohvik ja restoran, need ei mahtunud piltidele mikskipärast.
Aga üldmulje peaks kätte saama.
Seal olid siis kenad ja asjalikud letid, igatepidi monteeritavad, et ikka oleks hea oma väljapanekut eksponeerida. Isegi mina oma tekilaadungiga mahtusin kenasti ära.
Meeleolu oli hea, rahvast oli päris palju. Huvitundjaid ja ostmismeeleolus inimesi leidus kah.
Too turg on küll super hea ideega aga ta peab
veel pisut arenema (minu meelest), kasvama kuskile poole (ei mina tea kuhu ja kuidas) ehk lihtsalt inimestele tuttavamaks ja omasemaks saama. Müüginumbrid jäid ikka suht kehvakeseks, ausalt öelda. No kulud sain ikka tasa ja sutu peale ka (ma ei virise, ausõna). Äkki on Tallinna inimesed juba liiga ära harjunud igasugu müügilettide ja turgudega?
Aga idee on hea ja minu poolt turu tekitajatele palju jõudu ja edu! Ehk ükspäev osalen jälle.

Aga igal juhul (hoolimata müüginumbreist) on igati kasulik laatadel osaleda. Kui muud ei saa, saab sealt tarkust juurde. Saab teada, mida rahvas üldse ostaks, mida mitte. Näiteks kasvõi seda, et millistes mõõtudes tekk on in ja milline out. Millised värvid ja mustrid ja tegumoed on enim eelistatumad. Aga neist tarkustest ma rohkem ei räägi, need on nüüd minu hihii firmasaladused. Samuti saab palju positiivsust, tore ju kui kiidetakse, et oi kui ilus ja oi kui suur töö ja... Ja laadarahvas ise ka on tore. Sõbralikud ja kenad. Keegi ei turrita ega urise. Saab toredaid tuttavaid juurde. Ja saab ka nö. taastutvuda. Ma näiteks nägin Gia't! Tuttavat Kullaketrajate foorumist. Rõõm oli suur! Täitsa tore on ikka kui juba jupp aega nagu tunneks ja teaks kedagi ja lõppude lõpuks näed ta näo ka lõpuks ära!
Gia'l oli päris kena väljapanek.
Väga ilusad ja puhtad tikandid, käterätid ja linikud. Ka Koduhaldja heegeldatud mütsikesed olid letil.
Aga ehk astub Gia siit blogist ise ka mõni õhtu läbi ja kirjutab ka oma muljeist.
Lisan omalt poolt veel seda, et tema töid võib edaspidigi igal pühapäeval sealt turult leida. Edu kauplemisel Sulle, Gia!
PS.: Me mõlemad Giaga kahjatsesime, et meie plaanitud lapiseelikud kummalgi veel lõpetamata. Aga aega on ja aasta pikk ja küll me jõuame! Muideks, laadal linnarahvast vahtides jäi mul silma nii mõnigi huvitav tegumood, mida oleks ok
kasutada/ katsetada.
Pildistada kahjuks ei jõudnud, no igalt seelikuomanikult oleks ju tulnud luba ka küsida, ei olnud mahti. Aga kui jälle mõni päev aega saan, kriban tegumoed paberile ja näitan teile ka.
Seniks kõigile ilusat ja tegusat suve!







3 kommentaari:

Koduhaldjas ütles ...

tänan artikli eest! no ei jõua ise kohale kuidagi. kauge kant ;P

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No aga Sinu asjad olid küll seal?!

Koduhaldjas ütles ...

olid-olid ;D