pühapäev, 12. juuli 2009

Saigi Paides laadal käidud.


Et mis ma seal siis kuulsin ja nägin? Peab ütlema, et päris kena laat oli. Hästi korraldatud, jättis mõnusa pereürituse mulje. Muusikalised esinejad olid väga-väga toredad! Väga lahedat muusikat oli kaubeldes kuulda. Ainult rahvast oli kuidagi vähem kui ma muidu laatadel olen harjunud nägema. Pole ka ime, samal ajal, kui ma ei eksi toimusid üritused veel Karksis, Võrus, Tallinna õllesummer, Põltsamaal, Seidlas, Kiruvere muinasüritus. Kuidagi väga palju on viimasel ajal kõikvõimalikke laatu ja pidusid.
Sain siis hommikul ladusalt kohale ja mulle näidati mu müügiplats kätte. Seadsime end sisse (esimesel fotol siis minu väljapanek ja müügilett) ja kuniks rahvas polnud veel kohale jõudnud ja kauplemine alanud, tutvusime naabritega.
Toredad naabrid olid ja väga huvitavaid kaupu oli saadaval. Mõningaid tekstiilist esemeid pildistasin kah. Saab neilegi näidata, kes sel korral osaleda ei saanud.
Ja muidugi huvitavaid üritusi! Bernhardiinide rongkäik näiteks! Nii ägedat jalutuskäiku pole mina varem oma elus näinud!












































Lapitekke palju just polnud aga natuke ikka! Siis olid seal fantastilised vilditud pildid ja vahvad käpiknukud. Muidugi oli seal palju muudki ahvatlevat kraami, aiamööblit, roose, keraamikat, ehteid, käsitöövahendeid, mütse ja palju-palju muud.
Paljudel laadakauplejatel olid spetsiaalsed laadarõivad. Väga ilusad kostüümid nagu näiteks sel kenal proual, kes astelpajutooteid müüs. Selline valge kostüüm, seelik ja pluus niplispitsiga ja muidugi kena kübar lillekestega.
Ma lubasin ju ka oma seeliku laada ajaks valmis saada aga aeg nappis käes ja ei jõudnudki! Eks peab üritama järgmiseks korraks. Oletatavasti on järgmine kord 28. august, Kilplalas. Täpsustan mõne aja pärast!

10 kommentaari:

ojake ütles ...

Kuidas müümine edenes?Vaatasin blogis,paar tekki oli müüdud.Kas laadal?Või oli neid rohkem?Küsin edaspidist silmas pidades,et kas tasub laadale minna.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Üldiselt rahvas ostis küll aga nagu ma juba mainisin: rahvast oli vähe. Tekke müüsin ja mänguasju. Peab varitsema mõne suurema laada, ehk Tallinna poolsema, kus rohkem rahvast, ma arvan, siis saab parema kassa. Üsna keskpärane oli, jahh

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kuhu laadale plaanid minna?

ojake ütles ...

Veel ei plaani.Mul lubati ühte poodi asjad müüki võtta.Eks näe kuidas läheb.

ojake ütles ...

Küsimus:miks meie blogis kellaajad nii valed on?Saatsin 13.21 ,kuid blogis on 20.21.Ja veel:minu arvutis enam ei ole seda kastikest,kuhu tuleb ette antud märke kirjutada,saab väga lihtsalt postitada.Ma ei pea mingeid paroole sisestama,kohe ühtegi.Kas kõigil on nii?

ojake ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Jaanika Vakker ütles ...

Eks need laadad ole jah kahe otsaga asjad- tore on seal inimestega otse suhelda ja kontakte luua, nii mõnegi hea kliendiga olen just niiviisi kohtunud. Samas tavaliselt keegi ei tule laadale väga suure asja ostmise mõttega, kui pole just spetsiaalselt kokku lepitud. Seetõttu lähevad paremini väikesed ja odavamad asjad, mis aga ei aita tihti eriti kassat teha. Kui seda suhtlemise poolt väärtustada, siis on laatadel käia mõtet, vastasel juhul, kui arvestada juba nt transpordi ja müügiplatsi kulusid, on plussi tulla suht keeruline. Seda eriti meil siin Lääne-Saaremaal, kust on igale poole päris kauge maa sõita:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma pärastpoole lähen parandan kellaaja ära.
Ja palju igasugu vahendajaid tikkus ligi, et andke oma kaup mulle, lähen väljamaale eesti käsitööd levitama!

Köögikata ütles ...

Mu tütar leidis ühe põneva blogi aadressi, mis võib-olla teile siin huvi pakub.:o)
http://pinoyinoz.blogspot.com/

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ma nüüd muutsin kellaaega. Aga ma ei ole üldse kindel, et ta nüüd õige on.