kolmapäev, 3. juuni 2009

Tekk nädala plokist


Reet Teerasmaa tehtud tekk. Meil oli see plokk nädala plokiks. Nüüd saate vaadata ,kuidas näeb välja tekk.Mulle meeldib.

4 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Väga sümpaatne tekk. Ega R. Terasmaa pahanda kui Sa teda siin eksponeerid? Meil on muidugio hea meel aga mis tema arvab?
Järgmine kord kui postitust teed, 1. pane foto ja siis kirjuta jutt foto kéorvale vai alla ja alles siis salvesta. Muidu teed mitu postitust. Proovi millegagi. Ega see ei ole keeruline.

ojake ütles ...

Reet Terasmaa ei pahanda ja ma küsin luba eksponeerimiseks.Ta lubas.Tal arvutit pole, aga ta tütre juures külastab meie blogit ja hea meelega vaatab,millega me tegeleme ja nõus omi töid ka näitama.Kuidas postitusi teha ma juba tean,aga täna oli mingi jama,et teksti kirjutada ei saanud ei kõrvale ega alla.Mul on praegu lapinduses vaheaeg,sest on probleeme tervisega.Müün maja,otsin korterit.Kui see on tehtud,hakkan kolima.Jõudu tööle!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jõudu Sulle endalegi! Kolimise ja muuga! Eks see on ju teada, et suviti neti elu soikub. Aga eks sügisel kui õhtud jälle pikad ja pimedad, siis elu siin jälle hoogustub. Isegi olen ju ainult vihmaste ilmùadega siin kribamas. Muidu aias kogu aeg

Jaanika Vakker ütles ...

Kui mõelda lähteülesandele, et kokku tuleb panna helesinised ja beezid toonid, siis tundub see päris võimatu. Sellel tekil on see aga väga ilus välja tulnud!