esmaspäev, 8. juuni 2009

Tantsivad prouad ehk tantsupidu.

Mõtlesin, et kaua ma neid teiste tehtud mustreid ja ideid ikka produtseerin. Et oleks aeg jällegi ise mõni plokk kokku panna. Geomeetriliste mustritega ma eriti tugev pole, proovisin midagi muud. Ja siin nad ongi: tantsivad prouad!
Paar sõna tegemisest kah.
Esiteks tuleb muidugi lõige joonistada ja see välja lõigata. Igale lõikele tuleks ka peale kirjutada, et mis tükike see on. Taust, käsi jne.
Teiseks valida sobivad kangad ja lõiked välja lõigata.
Kolmandaks tuleb kogu proua koos taustaga jagada justkui väiksemaiks plokkideks. Õmmelda kokku ja triikida.
Tegelikult väga lihtne plokk. Ja üsna lõbus näeb välja. Algselt oli küll plaanis prouadele kõigile triibulised seelikud teha aga mul polnud kahjuks nii palju erinevaid triibulisi kangaid. Silmad on nööpidest ja suu tikitud.
Noooh, mis hinde mulle panete? Selline, natuke naljakas ja naivistlik plokimuster. Hihii.

12 kommentaari:

AiaKirjanik ütles ...

See on ju lausa kõrgem pilotaazh! Uhke värk

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitähh, no kas just kõrgem :D pilotaazh :)))))

Lapiliisu ütles ...

Umbe äge plokk!

Nodsu ütles ...

Jätkuvalt on kahju, et pilte suureks klõpsata ei saa... Aga plokk on väga vinge ja originaalselt isikupärane! :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ah soo. Ma ei pannud tähelegi. Proovin parandada. Selle viimase vist peaks üldse uue pildistama. On teine sutsu udune

Nodsu ütles ...

Ma võin nüüd küll lolli juttu ajada aga mul on hallide ajurakkude vahel nagu mälestus, et kui pilte üles laadides valida failiformaat "large" (oli vist nii, see kõige suurem) siis ta ei lase neid omakorda enam suuremaks klõpsata. Et siis kas small või medium. Ise kasutan valdavalt toda viimast.

Elsa ütles ...

See on nii äge ja ajakohane plokk!!!! :)

Köögikata ütles ...

Väga lahedad prouad. :o)

Koffikann ütles ...

Super lahe plokk! On ikka tegemine.

Lovisa ütles ...

Hästi vahvad prouad. Käed hakkavad nii sügelema, tahaks ka ise kohe midagi õmmelda.

piprake ütles ...

Väga lõbus plokk!!Lõbusad Prouad on-tuleks lõbusad Härrad ka, siis oleks asi kohe vääga lõbus!

Koduhaldjas ütles ...

lugesin just elisa uudist läpaka rahvusliku kujunduse kohta. sinu plokiuudis teeb elisa rüperaalidele pika puuga ära ja lausa ilma rahvusliku triibuta ja kaheksakannata!