esmaspäev, 1. juuni 2009

Neli tähte

Peaksin alustama pisukese ülestunnistusega, et minu Lohemao teki tegemine jooksis pisut ummikusse. Mul on küll veel mõned plokid puudu kuid mõtlesin, et hakkaks juba ühendama, et siis saab parema pildi, et kuidas siis on kah. Oskasin nii vale ühendusmeetodi valida, et tekk ei näe põrmugi selline välja nagu peaks. Nii et ma nüüd pisut mossitan, harutan-harutan ja vahelduseks klapitan ühe ploki/mustri kokku hoopis teistsugustes värvides.
Aeg-ajalt ikka sobran netis, otsides uusi mustreid. Ja leidsin sellise: "Four Stars"Quilterscache.com (link) lehelt
Hakkas meeldima ja tegin teoks.



















Natuke tegin sohki ka ja mõni plokk minu tekikeses sai hoopis teise näo. Aga ma arvan, et selline korralikult tehtud tekk oleks väga kaunis.

Kommentaare ei ole: