laupäev, 30. mai 2009

Veel üks Muhu tekk

Nüüd on käes aeg esitleda oma teist muhuvärvilist ja -motiivilist tekki. Esimene "väljalase" leidis endale Muhu saarel juba omaniku ja selle eest olen tänuvõlgu Koduhaldjale. Teise teki omanikuks sai üks kena Ivo meil Leedri külas peetud heategevuskontserdil esinemise mälestuseks.
Siin ka pilt teki üleandmisest:

Palju õnne Ivole juubeli puhul meie küla rahva poolt!

12 kommentaari:

Egater ütles ...

väga-väga kaunis töö

ojake ütles ...

Väga, väga ilus tekk!Arvan et Ivole meeldib.Tubli oled!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Võimas tekk! See on Sul väga hea mõte kasutada rahvuslikke mustreid tekkides! Väga ilus!

Koduhaldjas ütles ...

olin jah pisut seotud eelmise teki koduleidmislooga. käsin ka oma silmaga vaatamas. imestasin ikka neid mikroskoopilisi tükikesi mustris. kui kriitilisemalt sõna võtta , siis tagumisel poolel üksikus kohas oleks tepingud veidi kobedamad võinud olla, aga samas see oli just märk sellest et ON käsitöö. :) Jõudu järgmisteks Muhu tekkideks!

Jaanika Vakker ütles ...

See on küll jama, kui töö lõpuni korralik polnud. Teping on üks viimaseid etappe teki juures, ilmselt pidi mul siis juba silme eest üsna must olema, kui viga läbi läks. Ei saa ka aru, kuidas ma seda hiljem ei märganud. Tuleb tähelepanelikum olla.
Tänane pidu läks meil aga küll igati korda ja kingitekk loodetavasti asja ette. Oleme siin kõik päris põlenud nägudega, aga suht rahulolevad:)

piprake ütles ...

Nii suur töö on ära tehtud! Väga super tekk!!!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Kui spets-masinat pole, siis see teppimine ongi üks paras peavalu, mu meelest. Ma olen juba 13 aastat oma teppimisi harrastanud, ikka kipuvad vahest need väikesed voldikesed tekkima. Eks peab erinevaid teppimise stiile katsetama, mõni õnnestub paremini kui teine

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aaa, tahtsin veel öelda, et tegelikult täitsa geniaalne niimoodi rahvuslikku mustrit nö. plokistada ja tekistada. Olen siin tahtnud samamoodi Järvamaa mustreid mustrisse õmmelda aga pole veel ühtki piisavalt head ideed tulnud

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oi kui vahva! Ma veel mõtlesin, et mis Ivo....

Lovisa ütles ...

Väga ilus tekk. Sa oled ikka tõeline meister

Koduhaldjas ütles ...

ära sa nüüd pabista nende tepingute pärast, täitsa tip-top tekk! tean ise ka ju mis värk nende teppimistega on ning kuidas teppimisel käib võimlemine koos teki ja masinaga :P
tublit tööd teed!

Muhv ütles ...

Väga ilus tekk!