esmaspäev, 20. aprill 2009

soovin vahetada

Tere kallid Lapinaised! Ma teen näituse tekki ,peaaegu kõik plokid on valmis .Vaja oleks kollast (erksamat) tafti taolist kangast( natukene). Võivad olla ka tükid. Või mõnda muud pidulikumat kangast (kollast).Võib olla kellegil on? Olen nõus ostma või vahetama. Üldiselt mul on väga suur kangaste tagavara .Minu käest võib alati küsida ,kui puudu on.

7 kommentaari:

Helgi ütles ...

Äkki saan aidata.Mul on meetrijagu kullakarva kangast, peal reljeefsem heledam lillmuster. See pole kindlasti taft, mis peaks olema jäigem materjal, aga on paksem ja pehmem. Väiksem tükike on hästi erksat kollast puuvillast ja veel on hästi õhuke taaskasutusse plaanitud voodritükk. Helgi

ojake ütles ...

Lp.Helgi!Tänan!Võib olla saaksin hakkama esimese ,teie poolt pakutud kangaga.Kui sobib,saan panna liimiriide peale.Kuidas kätte saaksin ?Ma elan Tallinna lähedal Kiisal,aga teie?Võib olla mitte kaugel,siis saab saatmata kätte.

ojake ütles ...

Tere lp.Helgi!Kuhu te siis jäite?Mul oleks vaja töö valmis õmmelda, aga nüüd ei tea kas saan kangast või ei.Kui te mõtlesite ümber, või saa seda kangast mulle loovutada, siis, palun,teatage siin samas kommentaarides.Mul on endal väga palju kangaid.Võib olla saan ka kuidagi kasulik olla.Võin anda selle tüki eest mitu kilo muid kangaid,või välja maksta.Ojake

Helgi ütles ...

Saatsin vastuse meiliaadressilt, aga see ei jõudnud vist Teieni - kommentaaris ka ei näe. Jalutan täna linnas, 16.00 olen Mademoiselle´i kohvikus (endise hotell Tallinna all)koos kangastega või kui see ei sobi, siis homme kell 11 sealsamas.
Raha ma kindlasti ei taha, aga tükike erksavärvilist väikeseruudulist puuvillast riiet võiks vahetuseks olla.
Kohtumiseni.

ojake ütles ...

Lp.Helgi!
Paraku ei ela ma Tallinnas ja seetõttu tuleks kangaid vahetama keegi minu tütardest. Selleks peaksime aga eelnevalt kohtumisaja kõigi osapooltega kokku leppima. Homme kindlasti meist keegi linna tulla ei saa. Kui Teile sobib, siis võiksime sel teemal suhelda edasi otse oma meilide kaudu, et bloggerit mitte risustada?! Minu meili aadress on: ojake@hot.ee.
Jään ootama Teiepoolset maili.

ojake ütles ...

Vabandan näpuvea pärast. Mailiaadress on: ojakeb@hot.ee

Anonüümne ütles ...

Suhelge rahumeeli! See pole ju risustamine! Selleks ta ju mõeldud ongi!
IHL