neljapäev, 9. aprill 2009

Seelik nr. 2

Valmis sai seelik nr. 2, seekord rahvuslikus stiilis. Ja ikka oma tütrekesele. Siin poseerib minu tütar uue seelikuga.
Lapitööd on seekord sutsu vähem, seeliku ülemine osa on kokku õmmeldud pikitriipu ribadest, lisaks arhailise tikandiga riba ja valge krookimata riideriba puuvillase pitsiga. See valge riba on tegelikult nö. voodri pikendus kah. Järgmisel fotol on siis näha seelik seespoolt. Ebatraditsiooniline on kiisu pildiga tasku seelikul aga seelik on mõeldud väga toimekale inimesele, tal on taskuid vaja.
Algselt oli mul selle tikandiriba asemele mõeldud lapitehnikas mustririba aga kuna minu peaaegu 
pooleteistaastane pojuke tunneb suurt vajadust minu õmblusmasinat nähes seda lammutama hakata, ei ole mul vaba voli iga kord masinat välja võtta. Tikkida aga ma tema meelest tohin.
Praegu tundub seelik tüdruku seljas natuke kange, see uue asja värk. Tegelikult jäävad sellised lihtsad puuvillased ja linaseseguga materjalid ka mitmekordselt (vooder ja õmblusvarud) väga mõnusad ja pehmed.

5 kommentaari:

ojake ütles ...

Armas!

Koffikann ütles ...

Väga armas seelik!

Jaanika Vakker ütles ...

Tõeliselt maalähedane ja kodusoe seelik:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitähh kiitmise eest!

piprake ütles ...

Väga armas seelik! Poest ikkagi selliseid armsaid seelikukesi ei saa!!