teisipäev, 21. aprill 2009

Palkmaja tehnikast

Palkmaja tehnika annab palju erinevaid võimalusi. Nagu siin enne tutvustati tavalist palkmaja plokki ja spiraalset palkmaja.
Mina tutvustan palkmaja tehnikat, millega saab laineid tekitada. 
 Ma ei tea, et kui hästi see lainetus pildi peal näha on. Aga plokke õmmeldes teed osa ribasid peened, teised laiemad. Ega muud kunsti polegi. Kokku õmmeldes tekivadki ümarpehmed lained. Mida suurem on ribade mõõtude vahe, seda suuremad on lained.

3 kommentaari:

ojake ütles ...

Ilus tekk!Muuseas,Krookuste tekk on suuremalt jaolt samas tehnikas.Soovin edu müümisel.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitähh! Eks ma ürita müüa. Iseasi kas ja millal ma laadale üldse jõuan, enne on vaja kuskilt lapsehoidja leida.
Pane jah, see krookuste süsteem üles. Mul omal mingeid süsteeme pole, segane on seletada selliseid asju. Aga süsteem on lihtne ja léopptulemus on ju igati sümpaatne.

Koffikann ütles ...

Väga kena tekk!Ainult vaata ja imesta neid suuri tekke!