neljapäev, 16. aprill 2009

Maal vanaema juures

Valmis on saanud taas üks minu kõige-kõige tekkidest, seekord siis ilmselt kõige kirjum! Olen üldiselt puhaste, ühevärviliste kangaste austav kasutaja, umbes kuu aega tagasi aga jõudis ühelt memmelt minuni paras hunnik igasuguseid väikeselillelisi sitsitükke. Neid oli nii hulgi ja nad sobisid omavahel nii kenasti, et otsustasin veel enda omasid veidi lisades nad kokku jätta ehk ühe teki sisse õmmelda. Kangaste kirevusele vastukaaluks võtsin lihtsa ja "kandilise" mustri, äärtesse tekkisid iseenesest viimastest jääkidest veel põimingud. Tekk tuli kirju ja tegus nagu maalapse suvi, kes on linnast ära vanaemale külla saadetud! Värvid on tegelikult soojemad, kui fotodelt paistab.

Teki tegemisest: jagasin iga värvi juures kangad kolmeks- heledad, keskmised ja tumedad. Esimese ringi- heledatest- laius oli 3 cm, keskmistel toonidel 5 cm ja tumedatel 7 cm + ÕV. Ribad on kõik 2 cm laiad (koos varuga siis 3 cm). Vajaliku pikkusega ribalindi saamiseks neljale plokile tuli heledaid ribasid lõigata kokku umbes 7 m, keskmiseid 17 m ja tumedaid 28 m. Panen siia ka ühe sinise ploki lähivaate.


Tänan Helvet ja Kaunit materjaliga varustamise eest, kaunist suve ootust meile kõigile!

12 kommentaari:

ojake ütles ...

Väga ilus tekk!Tekkis küsimus:kas osa kangaid on triibulised või tekk on õmmeldud väga kitsastest ribadest? Ma ei saa pildi pealt aru.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Appi kui tubli töö! No oled Sina ikka meister!

Köögikata ütles ...

Jeerum. Mulle tundub ka, et väga kitsastest ribadest on veel omakorda risti ribad lõigatud. Selle peale tekib mul küsimus, et kumba seal tekis rohkem on, kas kangast või õmblusniiti? Ja kuidas ometi on teil nii palju kannatust, et neid ribakesi lõigata, õmmelda, jälle lõigata ja õmmelda? Neid postitusi siin vaadates ja ahhetades olen täheldanud, et enamus plokke niimoodi sünnivad.

Igatahes võtan mina mütsi maha ja kummardan maani teie, lapitööliste, ees!

Sutsuke ütles ...

Olen sõnatu....

Nodsu ütles ...

Hästi vahva, tõesti nagu tegus ja kirju suvi! :) Minu meelest eriti mõnusaks teeb selle teki veel see diagonaalis kantriba, mulle see väga meeldib.

Anonüümne ütles ...

Väga ilus!!
egater

piprake ütles ...

Väga kift!

Lapiliisu ütles ...

See tekk on täiuslik. Absoluutselt täiuslik. Värv, muster, teostus, kõik on super!

Koffikann ütles ...

Suurepärane tulemus! Uskumatu... Tore, et oled ka kirjutanud kuidas seda tekki tegid! Ma olen ka sõnatu.

Triine ütles ...

Käin siin blogis pidevalt piilumas, õppimas, imetlemas ja ideid saamas. Väga ilus tekk on!!

Helkar ütles ...

Super ilus. Tubli töö.

Jaanika Vakker ütles ...

Aitäh heade sõnade eest! Köögikata: tõepoolest, kunagi võiks huvi pärast välja arvutada, mitu meetrit õmblusi ühes tekis on, kindlasti tuleb neid konkreetsel juhul üle 500. Samas, teki mulje muudavad hästi kirjuks väikesemustrilised kangad ja minu silmale ei ole detailid kindlasti veel mitte liiga väikesed:)