kolmapäev, 8. aprill 2009

Leidsin veel ideid seelikuiks

Hõlmikseeliku kandmise ideid

4 kommentaari:

Koffikann ütles ...

Jube vahvad ideed, kuidas hõlmikseelikut kanda! Ma poleks ise eales sellpeale tulnud. Kas selline hõlmik seelik kahest eri kangast on ka lapiseelik??Kui nii, siis sellise vuristaks isegi kokku!

Jaanika Vakker ütles ...

Nii suurt ambitsiooni mul ei olnud:) Tegin suuremale plikale ühe keerutamise seeliku, aga see on nii lihtne ja üldse mitte lappidest, nii et ma ei hakanud seda isegi siin esitlema. Loodan ikka veel, et suudan millegi huvitavamaga välja tulla:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ma ise ka üllatusin nende hõlmikuid vaadates.
Minu meelest vahet pole, on lapi vai pole lapi, huvitav õmblemine ikka. Kui valmis saad, siis ikka näita! Ega ta niisama sirgelõikeline voodilina ole. Sel seelikul on päris omapärane lõige. Ma ei teagi, äkki on selline ruudukujulisele tükile keskele auk lõigatud, üks külg lahti lõigatud?

Lapiliisu ütles ...

Veel üks vahva lapiseelik:
http://whatiwore.tumblr.com/post/116227934/what-i-wore-to-the-market