pühapäev, 5. aprill 2009

Lapikardin.







Ei ole ma siin just oma lappidega hiilanud aga seekord tegin spiraal palkmaja plokkidest lapikardina kööki. Tulemusega jäin ise väga rahule, kuigi jah küljed läksid veidi nihu, kenam vast oleks olnud selle kahe poolitatud ploki asemel (servas) üks terve plokk aga see hea tarkus tuleb ju ikka peale tegusid:)

8 kommentaari:

ojake ütles ...

Kuidas sa seda ette kujutad,et tervet ploki äärde panna? Siis oleksid ju teised plokid poolikud.Proovi joont alla tõmmata mujal ja vaata.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ahh, kuule, nii on ka väga hea! Ma saan aru küll, mismoodi Sa oleksid tahtnud teha, tegin ka kunagi sellise sik-sak alläärega kardina. Aga ei! Nii on ka tõesti kena! Ja ilusad kevadised materjalid!

piprake ütles ...

Väga ilusad, ja väga ilusates toonides! Aga kuidas kardin teisepoolt välja näeb, kas õmblused on äärestatud või on taga ka riie? Olen ka tahtnud lapikardinaid teha, aga ei tea kuidas tagumist poolt teha!!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Minu meelest oleneb, et kui paksu kardinat tahad aga voodriga on ikka korrektsem. Muidugi on ka selliseid õmblusi, et vaata kummalt poolt tahad, ikka ilus ja korrektne!

Koffikann ütles ...

Minu käsitööblogis (isetegijas) on ka pilt, kuidas tagant välja näeb! Mul on tehtud voodriga, seega vaata kust poolt tahad.

Koffikann ütles ...

Panin pildi nüüd ka siia,et kuidas tagant välja näeb:)

Jaanika Vakker ütles ...

Väga hästi õnnestunud kardinad mu meelest, tahaks omalegi selliseid:)

Lovisa ütles ...

Väga armas kardin, tekib tahtmine kohe järgi proovida!