kolmapäev, 25. märts 2009

Veel pisut seelikujuttu
















Kuna kõigile ei sobi roosad kummivärvliga torti meenutavad seelikud, sobrasin oma käsitöö ajakirjades ja leidsin ühest Burdast kaks päris head tegumoodi. Nende abil peaks päris huvitava seeliku saama kui on viitsimist.
Burda on siis septembrikuu 1998 aasta oma.
Ja kes meil siis seelikut teevad?
Jaanika ..........esialgu kogu inff tegemiste kohta on saladus
Gia ............ peab meiega ühendust Kullaketrajate foorumi kaudu. Plaanis teha oma tirtsudele lõbusad seelikud
Lillekasvataja ............ tähtaeg esimene kevadlaat või hiljemalt Viljandi folk. Plaanis teha vähemalt kolm seelikut. 
Koffikann ............... tuunika või lühem kleit
Helkar ................. õmbleb seeliku tütrele, oletatavasti maikuus


4 kommentaari:

Jaanika Vakker ütles ...

Minu tegemised on tõesti veel saladuseks, ka mu enese eest! Ühe mõttega, mida peas haudusin, ei saa ma vist siiski hakkama, nii et hetkel ootan uut ideevälgatust:)

Koffikann ütles ...

Mina teen ka, aga vist mitte seeliku, tuunika või lühema kleidi olen plaaninud teha omale!
Parem kui selle mõtte siin kohe välja hõiskan, muidu tegudeni ei jõuagi ihihiii.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Sa võid omale isikliku tähtaja ka kirja panna kui tahad. Noh näiteks, et kui tead mingit sündmust kuhu tahaksid selle tuunikaga minna, siis pane selle sündmuse kuupäev

Helkar ütles ...

Ma pean ütlema, et õmblen ka kindlasti, kui mitte endale, siis mõnele tütrele kindlasti. Tähtajaga on nii, et kui see tuhin peale tuleb, siis saab ruttu valmis, aga hapuks ka ei taha lasta sellel ideel minna... võib-olla siis mai kuu sees(ma ise ka imestan, kui konkreetne ma olen:))