teisipäev, 24. märts 2009

Vanaema lilleaed

Ei tohi ära unustada üht kõikse klassikalisemat lapitöötehnikat ilmas üldse: see on "Vanaema lilleaed"! 
Kogu töö koosneb kuusnurksetest lappidest. Paljud teevad seda tehnikat üldse käsitsi, ainult mina muidugi mitte. Ma olen masina-sõltlane.  Esimesel udusel fotol on siis joonis, et kuidas kuusnurkset lappi joonestada. Mina kasutasin teist meetodit, lihtsalt lõikelaua ruudustikku ja lõikurit. 
Järgmiseks hakkab lapikeste ühendamine. Õmbled jälle serva kinni nii, et õmblusvaru jagu jääb mõlemalt küljelt lahti.










Ja siis kinnitad samamoodi järgmise lapikese ja siis jälle järgmise. Ja niimoodi tasapisi selline tekk sünnibki.
Ma tegin valmis vaid ühe lilleõie ja õmblesin selle alusriidele.
Hüva pusimist!

1 kommentaar:

Helkar ütles ...

Olen seda stiili ükskord proovinud. Ja õmblesin käsitsi. Aga praegu olen ka masinast ja selle õmlustest liiga sõltuvuses. Tulemus on muidugi ilus.