teisipäev, 17. märts 2009

ojakese lapitööd

Tere lapinaised! Olen Ojake. Kuna liitusin teie klubiga ,siis tutvustan ennast.Olen 65 aastane,elan Tallinn-Kiisa piirkonnas.Mul on kolm täiskasvanud tütart,viis lapselast ja üks lapselapse laps. Elan üksinda omas majas .Olen pensionär.  Lapitööga tegelen 1993aastast.Olen Eesti Lapitöö seltsi liige.Võtan osa igaastastest seltsi näitustest ja kokkutulekutest.Minu töid on avaldatud ajakirjades "THE QUILTER" ja "FINN QUILT".Lapitööga tegelen pidevalt ,alati on mõni asi käsil.Aastaid tegutsesin FIE-na.Lapitööde arv ulatub mitmesajani.Kuna ma alles õpin arvutit kasutama,siis ei oska ma veel pilte teile näitamiseks saata .Lähiajal saadan.Mul on arvutis ja albumites palju lapitööde fotosi.Käisin Berlinis lapitööde sümposionil ja Soomes põhjamaade lapitööde näitusel,seal pildistasin.Ja igaaastased Eesti lapitööseltsi näitused andsid ka lisa.Lapiklubiga soovin liituda ,sest tahan suhelda teiste lapitöö tegijatega ja omada infot nende tegemistest,ehk õpin ka midagi uut.Ja võib olla saan teistele ka abiks olla.Jõudu tööle soovides Ojake.                                                                

2 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No tere-tere! Saidki hakkama! Küll varsti näed, et ega see blogimine siin eriti keeruline polegi!

Lapiliisu ütles ...

Oo, kui vahva. Sinult on kindlasti palju õppida!