teisipäev, 17. märts 2009

Esimene on valmis!

Kõigepealt pakun asjast huvitatuile üht lihtsat aga vahvat pihikseeliku tegumoodi pisikesele preilile. Sellest saaks kah igavesti vahva seeliku disainida!
Leida võib selle tegemisõpetuse 1993 aasta aprillikuu Burdast. Küllap raamatukogust leiab, ma arvan.








Teiseks tulin hõiskama, et minu esimene seelik ongi valmis! See on siis tütrekesele. Laua peal tundub seelik pisike aga tüdrukule oleks ikka kolmveerand pikkuses. Panin kaks fotot esialgu. Üks tehtud välguga, teine niisama.Roosa ja ruuduline, sitsid, pitsid, paelad ja broderii. Nii vahva, et mul poiste vahele ikka üks tüdrukutirts ka mahtus tulema! Nüüd saab niisuguste iluvidinatega mängida!
Ah jaa! See ruuduline lapitehnikas osa on mul voodriga.


6 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Super nunnu! Pisike Preili võib seda küll suure uhkusega kanda :).

Köögikata ütles ...

Imearmas, ma tahan kaaaaaaaaaaa omale sellist!

Jaanika Vakker ütles ...

Väga ilus ja romantiline, minu printsessile (või pintsent'ile, nagu ta ise ütleb) sobiks ideaalselt!

piprake ütles ...

Väga armas seelik!

Sutsuke ütles ...

Nii mõnusates värvides ilus seelik!

Helkar ütles ...

Ilus.