teisipäev, 31. märts 2009

Another Little Quilt Swap

Kõik näitavad väga kauneid töid ja selle pärast on mul väike reklaam teha.

Nimelt on järjekordselt algamas Another Little Quilt Swap – ehk maakeeli Järjekordne väike lapitöö vahetus. Sel korral on reeglid veidi teistsugused kui varem aga tundub põnev (hetkel ei hakka reegleid tõlkima, kui kellelgi huvi ja ise hakkama ei saa, siis aitan). Aga teha tuleb väike lapitöö u 50X50 ja see siis saata salasõbrale.

  Seal on tehtud tõelisi kaunitare. Selle autor on Paula Denee

Minu jaoks on hetkel lõppemas Nelja aastaaja vahetus, kus mina saatsin töö maakera kuklapoolele ja ise saan Kanadast – vahetuse organiseerija kogemata reetis riigi ja seega ma juba ka tean milline kiilidega töö minu poole teel on :) Kui pildid masinasse saan, siis näitan teilegi oma tööd.

4 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

tundub huvitav ja on küll kiusatus osa võtta.
Aga kui kallid need postikulud viimasel ajal väljamaale on ka?

Egater ütles ...

Ei mäletagi...aga olen vist maksnudu 60 kroonist 100 ja peale kroonini. Aga kui ilus pakk tuleb, siis korvab see kõik :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ma millegipärast arvasin, et hulka kallim tuleb. Pean veel ainult välja mõtlema, et kas mul ikka aega on

Anonüümne ütles ...

Nonii..tähitud kiri (mahtus suurdeturvaümbrikusse) läks postimaksuna 115 krooni. Sees oli pisike tekike ja 2 shokolaadi + kaart
Aga oma valmis tööst unustasin pildi teha :S
(egater)