neljapäev, 26. veebruar 2009

Piprake

Tere!

Mina olen siis Piprake, kodaniku nimega Andra. Olen 27 aastane. Mul on 2aastane poeg, Artur. Elame Raplas. Paberite järgi olen rätsep, aga töötan õmblejana (masstöö, tööriided).
Käsitööga hakkasin tegelema juba väga ammu, õmblemisega natuke hiljem. Koolis mulle õmblemine ei meeldinud, sest seal masinad jumpsisid koguaeg. Aga nüüd ei oske enam ilma õmblemiseta elada. Lapimaailma sattusin kuskil 2-3 aastat tagasi, kui sõbranna tahtis et ma teeksin kingituseks ühe lapiteki. Ja sealt maalt mulle hakkaski lapindus meeldima. Ise pean ennast selles vallas alles roheliseks, arenemisruumi on kõvasti.
Selles blogis loodan palju uut õppida ja ka teistele abiks olla!!

Minu plogi isetegijas: http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=4342
Ja bloggeris: http://www.piprakeselapindus.blogspot.com/

2 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tere, Piprake!
Äkki lisad oma blogide lingid ka, mul siis hea neid sinna kõrvale blogrolli tõsta!

Koffikann ütles ...

Tere tulemast! Hea, et usinat rahvast juurde tuleb!!!