esmaspäev, 16. veebruar 2009

Karvane tekk ja selle teki teine pool

Sain tiba vaba aega ja katsetasin ka kohe seda omapärast tehnikat. Üritasin tekikese keskele südant tekitada, mustri näppasin Meeli blogist. Aga ma tegin pisukese vea materjalide sobitamisel. Oleks pidanud kogu südame ühevärvilise tegema. Tagurpidi õmblused annavad talle niigi vurhvi, praegu aga ei paista süda eriti välja. 
Ja nüüd küsimus targematele: mismoodi te taolise teki serva teete? Kant? Ma jäin tekki tehes selle serva juures toppama, juhe jooksis kokku, netist ka miskit juhendavat ei leidnud.
Ja miks teist keegi ei maininud, et taolises tehnikas tehtud teki tagumine pool näeb ju tegelikult maru vahva välja?! 

2 kommentaari:

Jaanika Vakker ütles ...

Vahelduseks on see ju päris mõnus tehnika, eks! Mina õmblesin ääre lihtsalt üle ÕV kauguselt ja narmastasin ka ära nagu muud ÕV-d. Teine pool jääb jah ilus, kui kasutada erinevat värvi kangaid, lihtsalt seda tekki teistpidi kasutada on suht tülikas, arvestades pealispoole karvasust:)

Anonüümne ütles ...

Yks v6imalus, teha ilus kant sobivast riidest. Teine v6imalus, kui tekib kartus, et altpoolt lahtiste narmastega t88 ei kannata pesu, siis panna asi loomulikult tugevale voodrile. V6imalus 3, kasutada serva ning 6mblustegi tegemisel overlokki v6i m6nd ilu6mblust. On olemas ka v2ga erinevad pitsid, kui on soovi midagi erilist teha (siin r22gib juba kunstnik, mitte praktiline tekimeister)
PS. Kyll ma olen tark. Ise6ppijana sain alles 4-5 aastat tagasi aru, et vatiin & vooder EI OLE yx & sama:D
Trv, Kaaren