teisipäev, 3. veebruar 2009

Helesinine unenägu

Nagu lubatud, pildistasin aegajalt sinise teki tegemist:)
Ruudud lõikasin 11 x 11 cm, nii pealmise (erinevad kangad) kui alumise (üks kangas) riide. Vatiiniruudud tegin veidi väiksemad (9,5 x 9,5 cm), et see ei jääks hiljem väga välja paistma. Teki õmblemine algab teppimisest: lapid kokku alus-, vatiini ja mustrikanga ja õmbled ruudu diagonaalis läbi.


Järgmise sammuna õmblesin läbi ka teise diagonaali.
Ja ega muud keerulist ei olegi! Saadud detailid ladusin mustrisse ja ühendasin omavahel. Varu oli tavalisest suurem, umbes 1 cm. Varusid ma lahku ei ajanud, jäid ühele poole, aga see on täiesti maitse asi. Teki valmides narmastasin ääred ca iga 1 cm tagant. Soovi korral saab lisada erinevaid aplikatsioone, nt südameid. Poisslapse tekile ei hakanud ma neid seekord panema! Tulemus sai selline:
Pimedal ajal pildistamine moonutab värve kõvasti, tekk on tegelikult üsna hele. See läheb näitusele koos roosa tekiga ja hiljem otsin neile juba uued omanikud:)

6 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Omapärane värk. Ma arvan, et nii kui aega saan, katsetan ise ka ühe. Ajaliselt peaks ta ju üsna kiirelt valmima, eks ole?
Ja siis ma tahtsin veel küsida, et kas oskaksid mind ja Koffikannu natukene juhendada lapimaali asjus?

Egater ütles ...

Aitäh :) Olin varem ka vaadanud õpetustes seda, et vatiin vahel ja jääb ka õmblusvarudest välja, no aga ei usu ju enne, kui keegi laseb lausa "sõrmega katsuda"

Jaanika Vakker ütles ...

Ma ei tea, olen lapimaali teinud ainult selle ühe korra koos lastega ja kõik, mille suhtes targemaks sain, panin oma kodukal kirja. Võibolla mõne konkreetse küsimusega siiski oskaksin aidata.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Selge. Aga aitähh. Eks me siis küsime. Otsin veel pisut inffi omal käel. Kui tohib, panen tollesse lapimaali postitusse Sinu teadmiste juurde lingi.
Aga sellest rag-tehnikast veel, et kas pistad ta siis pesumasinasse või karvastad muul moel? Äkki jääbki hiljem karvu ajama?
Jube kahju, et praegu aega pole, mul tuli juba hea mõte, et kuidas seda tehnikat proovida

Koffikann ütles ...

Tänud näpunäidete eest! Üritan ka teha kui aega saan( kuu lõpus hakkame kolima, seega korter vajab pakkimist..Õmblusmasin kolib ikka viimasena:).

Jaanika Vakker ütles ...

IHL: lapimaali osas vaata postituses viidet mu kodulehele, seal on juhised kirjas.
Peale narmastamist pesin jah nii roosa kui sinise teki masinas läbi, siis lähevad need ääred veel mõnusamaks. Masinas kindlasti panna need mingi koti/padjapüüri sisse, sest niidijuppe tuleb mehiselt. Ilmselt jääbki neid natukese haaval tulema.