laupäev, 10. jaanuar 2009

Pisut lapimaalist veel

Siin nüüd kaks lapimaali tegemist Youtube'i vahendusel, esimene keeruline, teine lihtsalt ilus pilt:

Et mis te arvate, et kui teeks koos (noh igaüks omas kodus muidugi) ühe lapimaali? Katsetaks, et kuidas õnnestub? Kuskil veebruaris, märtsis, aprillis?
Tahaks ise seda stiili lapitööd katsetada ja seltsis oleks segasem, saaks kogemusi vahetada.

4 kommentaari:

Koffikann ütles ...

Tõeliselt lahe jah. Mina olen ise ka mõelnud, et lapimaali teha , kuid pole veel niikaugele jõudnud. Seega mina olen poolt, veebruari lõpupoole , märts sobiks mulle küll.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No aga äkki teekski, et veebruar-märts on tegemise kuud ja viimane märts siis nö. tähtaeg? Ega suurt asja just tegema pea kui ise ei taha.

Jaanika Vakker ütles ...

See pole küll päris lapimaal, pigem pizza moodi, aga tegin just lasteaialastega kangatükkidest pilte, kokku 28 tk vormistatud seinapildiks. Hästi huvitav töö oli, pikemalt sellest varsti. Töö tuleb ülesse Saaremaa Lapimooride aastanäitusele veebruaris, kus seekord on meil teemaks taas-, uus- ja täiskasutus.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mmmm! Väga huvitav! Näitus! Loodetavasti krabad fotoka kaasa ja teed meile ka pisikese väljanäituse!