neljapäev, 1. jaanuar 2009

Lovisa

Tere! 
Minu nimi on Lovisa. Olen 38 aastane 3 lapse(13 aastane Martin, 4 aastane Kristjan ja 3 aastane Kadri) ema Ahjalt. Erialalt olen ämmaemand, mida ma nüüd juba siis neli aastat pole pidanud, ajast mil kolisime maale elama. Sellest ajast alates on tekkinud ka suurem huvi käsitöö vastu. Lapsena olin ma kahjuks selline 'lohe', et kõik oma koolis vajalikud tööõpetuse tööd lasksin ära teha vanaemal. Kahetsen seda väga, et ei väärtustanud tollal tema oskusi ning ei õppinud tema kõrvalt seda vanaemade aegset käsitööd. 
Üksikuid lapitehnikas asju proovisin teha juba oma esimesele pojale. Hetkel tunduvad need katsetused aga väga algelised. Suurem huvi ja vaba aeg sellega tegelemiseks tekkis nüüd lastega kodus olles. Olen alles väga algaja ja loodan väga oma teadmisi täiendada. Et veidi oma saavutustest teada anda, üritan pidada ka oma blogi http://blogi.ee/lovisa/ 

Kommentaare ei ole: