reede, 2. jaanuar 2009

Lapitehnika kalendrid

Otsides mulle jõulukinki, leidis mu abikaasa huvitavad lapitehnika kalendrid. Mulle tellisime selle.
Kui kohale jõuab, näeb täpsemalt, mida see endast kujutab.
Saksa keelt me muidugi kumbki ei oska, nii et see tellimise protseduur oli ikka tükk tegu :).

7 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul mees luges välja, et seal olla valmis plokid advendikalendri jaoks, et ise vaid õmbled kokku. Vist.
Aitähh huvitava lingi eest! Ja head uut ja kõikse paremat ka Sulle ja Su perele!

Sutsuke ütles ...

Aitähh!!
Head uut ka kõigile minu poolt!

Sutsuke ütles ...

Eks kui pakk ära tuleb, näeb, mis seal on ja mis pole! Loodan, et valikuga väga ämbrisse ei pannud...

Jaanika Vakker ütles ...

Olen Quiltzaubereist mõned korrad töövahendeid ja ajakirju tellinud, väga meeldiv teenindus on alati olnud. Saksa netipoed on mu meelest üldse üsna asjalikud- hinnad on enam-vähem, ei mingit tollimist, tarneaeg mõistlik, enamus aktsepteerib paypali jne.

Sutsuke ütles ...

Jaanika, osakd sa õelda, pikad need tarneajad umbes on? Nagu eelnevalt sai mainitud, ma suurt midagi aru sellelt lehelt ei saanud :). Tellimuse tegin 23. dets aga staatus on ikka "noch nicht versendet" ehk siis pole töös....Muretsen pisut.

Jaanika Vakker ütles ...

Pikk aeg on see küll, äkki nad peavad pikki pühi, see on Saksas tavaline. Suhtlesin nendega aktiivselt meilil bestellung@quiltzauberei.de, aga vajadusel võid proovida helistada ka, suhtlevad ka ing keeles. Kord saatsid mulle valed ajakirjad, järelpärimise peale saatsid õiged järgi ja jätsid "valed" ka mulle:).

Sutsuke ütles ...

Nüüd ma olen ikka juba päris mures. Pikad pühad on möödas, kolmele kirjale vastust pole saanud, telefon ei vasta. St lõpuks vastab ja keegi tädi ehk automaatvastaja räägib midagi, millest ma aru ei saa ja tellimuse staatus on ikka "noch nicht versendet"......