teisipäev, 13. jaanuar 2009

Egater

Ikka on see nii, et kui endast kirjutama peab, siis vaja meeldetuletust ;)

Tere köigile!

Kuidas ma siis ennast tutvustan? Veebiavarustes olen kümmekond aastat Egaterina esinenud. Vanust niipalju, et kohe varsti on tagasi vaadates 30 ja edasi vaadates 40 sünnipäev viie aasta kaugusel.

Ilmselt nii, et elu suurte juhuste tahtel sai öppinud loomakasvatajast hoopis pedagoog. Ja seda tänu tehnikumis olnud väga toredale käsitööringi juhendajale, proua Vaikele, kes lisaks kangakudumise ja fileepitsi öpetamisele, soovitas ka Kehtnasse kodundusõpetajaks öppima minna. Siinkohal tervitused kõikidele “vigastele pruutidele” ;)

Igatahes olen ma oma kurditosin aastaid juba loomade asemel lapsi öpetanud ja seni veel väga ei virise.
Lapitöö pisiku töi saare öpsidele kümmekond aastat tagasi Ene Pars, kes meid koolitamas käis. saime katsuda uhkeid töövahendeid ja nägime, kui lihtsalt saab möne mustri värvilistest kangastest kokku vuristada. Siis hankisime eri projektidega koolidesse ka vahendid ja vöis meisterdama hakata.

Tegelikult olen ma pigem see, kes suuga teeb suure linna, aga kärpsepesad valmivad harva ehk mötteid ja ideid on palju aga aega nende realiseerimiseks vähe. Uuesti olen püüdnud rajale saada tänu välismaistele lapitööde vahetustele.

Kuna käsitöö kõrval on mu teine suur nörkus arvuti ja Internet, siis olen siin osalvajate tegemistel silma peal hoidnud juba varem :) Ja pean ütlema, et teie hulgas on uhke viibida. Püüan nüüd tubli olla ja oma blogi ka sagedamini lapiliste asjadega kaunistada

2 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No hea, et ikka kohale jõudsid! Tere-tere-tere! Ja Sul on need lapitegemised ikka peris kenad. ö :)

Koduhaldjas ütles ...

esimene raske samm tehtud, tubli!
ootan järgmist :)
tere ka!