neljapäev, 4. detsember 2008

Lillekasvataja parimad ... vist

Oeh! No oli ikka ülesanne! Ma vist ei mõelnud selgelt kui palusin kaasautoreil oma parimat tööd esitleda! Ühest küljest jaa, see on ju tore kui blogi kubiseb ilusatest lapitöödest, teisest küljest, eks sa nuputa, et mis see kõige-kõigem on! Kui 14 aastat on selle tööga tegeldud, siis neid lemmikuid ja lugudega asju on ju lausa massiliselt. Karta on, et eks teisedki olid hädas. Otsustasin siis, et ei vali välja üksikut tööd vaid hoopis omaenese väljamõeldud/disainitud laste lapiteki tegumoe. Olen sellega täitsa rahul. Ja võin nende tekikestega uhkustada küll.
Looma kere on tekiga ühes tasapinnas, pea on nagu padi täitematerjali täis topitud aga teki külge kinni õmmeldud. Käed ja kõrvad tolknevad lahtiselt.
Taolised tekid olid mul omal ajal lausa masstoodangus, läksid nagu soojad saiad. Nüüd pole juba vist oma viis aastat selliseid teinud.


8 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

Hästi lahedad tekid, ma juba ammu tean neid :)

Koffikann ütles ...

Super vahvad tekid!

Jaanika Vakker ütles ...

Mullegi on just see tumedal põhjal kollaste tähtedega tekk netiavarustest juba varemgi meelde jäänud. Aga ma poleks küll osanud arvata, et see jänes seal "permanentselt" kinni on!

Koduhaldjas ütles ...

idee on väga vahva igaljuhul!

Lapiliisu ütles ...

Kes sel nädalal plokki esitleb?
Mul on üks pildiseeria olemas, kui vaja peaks olema.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Haa! Hijaks jäid! Eks teed järgmine nädal?
Okei?

Lapiliisu ütles ...

Hästi! Teen siis järgmisel nädalal :D

Tõsiselt nummi lilleke sul!

P6rgukiz ütles ...

Aga on ka, millega uhkustada, sest need tekid on väga lahedad :) Kindlasti tuleb hea uni nende kaisus :D