teisipäev, 2. detsember 2008

Lapiliisu lemmiktööd

Mõni aeg tagasi õhutas Isehakanud Lillekasvataja meid näitama oma parimaid töid.
Aga minu häda on selles, et olen tähtkujult kaksik ja seepärast on mul raske üht parimat välja valida. Nii näitangi kaht endale kõige südamelähedasemat tööd :)
Ruuduline tekk ja padjapüür on minu enda tudukomplekt. Valisin kõige enam meeldivad kangad. Tehnika on lihtne, põhirõhk pööratud värvidele.
Väike beebitekk on tehtud koolitööna. Roosiaia tehnika on samuti üks minu lemmikuid.

3 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tudukomplektil on mõnusad värvid jah. Head rahulikud.
Aga see roosiaed! Oooo! See on ilus! Olen seda ise ka proovinud teha, aga Sinu tööd vaadates tundub, et pean uuesti miskit tegema. Mõnus muster ikka

Jaanika Vakker ütles ...

Mõlemal tööl on hea, üksteise suhtes päris vastandlik värvivalik.

Koffikann ütles ...

Roosiaed on ikka super kena!