kolmapäev, 3. detsember 2008

Jaanika lemmiktöö

Järgin ka üleskutset ning toon välja ühe oma lemmiktöödest. Neid on mul veel mitmeid teisi ka, kuid mustrite "kuninganna" topeltsõrmused eristub keerukuse ning töö mahu poolest ikka omajagu (kinnitagu need, kes sama asja proovinud!). Samuti on see tekk õmmeldud mu esimese tütre sündimise aegu, mis lisab asjale mõnusa mälestuse nüansi. Panen siia paar fotot tekist, kuid pikema saamisloo olen tegelikult juba varem kirjutanud ning seda saab lugeda siit.


5 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Sul ikka üks töö uhkem kui teine!
Minu siiras vaimustus!

Lapiliisu ütles ...

See on nii ilus, et sipelgad jooksevad mööda selga!

Sutsuke ütles ...

Väga super!!!

Koffikann ütles ...

Minuarust ka ikka super kena tulemus!

Signe ütles ...

Ja mina käin nii harva Saaremaal, et ei teadnudki, et millegi sellise ilusa ja aeganõudvaga tegeled. Kui beebi kätte saan ja sammud saare pole, võin ehk vaatama tulla :=)