reede, 19. detsember 2008

IHL-i kogemused teppimises

Vastuseks Koduhaldja küsimusele.
Ma ei ole eriti kindel, et ma Koduhaldjale just palju tarkust oskaks jagada, sest minu taolised teppimiskogemused on suht nulli lähedased. Saan vaid tutvustada paari nö. "proovilappi-tekki". 
Oma kõige esimesest taoliselt tepitud tekist fotot mul pole. Aga põhimõte oli lihtne. Keskel aplikatsioontehnikas pilt (mõõdud umbes meeter korda meeter) ja selle ümber umbes 30-40 cm laiune ruuduliseks tepitud äär. Ruudustiku joonistasin seebikilluga ette. Inimestele igal juhul meeldis. Kahju, et fotot pole. Tõesti kahju.
Teiseks teen juttu pisikesest beebitekist. See läks heategevusena Tartu lastehaiglasse. 
Pildikestel teppisin spets-teppimispistega, et oleks paksem joon ja paremini näha.
Ette joonistasin vaid pildid, teki serva tepingud tegin suvalt. Heledale riidele on seebist-kriidist vähe kasu. Vaid üks mökerdamine on, rikun veel
 ära. Aga nii pisikesel asjal saab nii, teda on lihtne masina all sirge hoida. Spets teppimisjalga masinal ei kasutanud.

Järgmiseks teen juttu ühest seinapildist. Keskel on seal jälle aplikatsioon (pilt minu käsitööblogis) ja serva kaunistasin siis sellise tepinguga:









Teksti kirjutada oli väga raske. Nagu näete, läks viltu kah. Aga neid laineid, lehti ja kellukaid oli lausa lõbu teppida. Mingeid mustreid ma kuskilt maha ei joonistanud, tegin suvalt jälle. Joonistamise/sirgeldamise põhimõttel. 
Ka praegu on mul üks töö pooleli aga kuna moment pole aega sellega eriti aktiivselt tegeleda, teen sellest juttu juba uuel aastal. Siis kui kõik pidustused on möödas. KÕIK pidustused. Ja mul neid pidustusi jagub. Jõulud, aastavahetus ja poegade sünnipäevad ja ema ja ämma sünnipäev. Oeh, olen tõeline peoloom.

1 kommentaar:

Koduhaldjas ütles ...

hoo, sul on ju väga hästi välja tulnud see teppimine1