reede, 19. detsember 2008

Ettepanek nr. 2 ehk koostegemiste arutelu (kui soovite)

Selle teema alla kommentaarides võiksite väiksemaid ja suuremaid ettepanekuid kirjutada, et mida  kunagi ka koos teha. Kas katsetada mõnd uut tehnikat, õmmelda mingit konkreetset eset või koguni organiseerida mõni vahetus. Viimati kui ma Lovisaga kirjavahetuses olin, pakkus ta välja, et võiks midagi ühist heategevuseks teha. Aga las ta ilmub ise välja ja teeb ise vastavasisulise postituse siia blogisse. Momendil korraldab Koduhaldjas laata, kuhu ta kindlasti kaasalööjaid ootab. Ja ise ma olen mõelnud, et äkki enne järgmisi jõule teeks jõulukalendri vahetuse ja lapimaali tehnika proovimiseks koostegemise.
Kommentaaridesse ootan siis ettepanekuid ja huvitavamaid ja vastukaja leidnud ideed paneme esiotsa siia postitusse suurelt ja värviliselt kirja kuniks jõuab kätte sobiv aeg see teoks teha. Siis teeb ürituse algataja vastava teemapostituse.
Arvan, et koostegemistes võivad kaasa lüüa ka mitte-kaasautorid. 
Teema ei aegu, alt märksõnade järgi on teda lihtne üles leida ja ka paremasse serva panen lingi (kui vaja)
Palju häid ideid ja ilusat jõuluaega! 

Siin siis ideed ja ettepanekud. Kui ideel on juba vähemalt ükski kindel kaasalööja, hüppab ta siia teemasse oma õiget aega ootama. Idee vaimne juht on bold -kirjas, teised tavalises kirjas.

1. Heategemine.Killuke Kõikvõimalikku käsitööd läbi aasta.
Ja lisaks ka oletatavasti siis mänguasjad, tekid, padjad või koos tehtud mängutekk lastele kes kahjuks peavad lastekodus elama.
Lapiliisu, Lovisa, IHL, Koffikann (osa võivad võtta kindlasti ka kõik mitte-autorid)

8 kommentaari:

Lovisa ütles ...

Annan teada, et ma pole kadunud olnud. Olen olnud siiani lugeja rollis ja seda üsna aktiivselt. Et vabandada mitte kirjutamist, leiaks kindlasti mitu põhjust (oma blogi sissetöötamine, lähenevad jõulud jne).
Aga jah, oli seline ettepanek, et teeks midagi heategevuseks. Enamus heategevusi on suunatud lastehiglatele, aga mina pakuksin välja, et teeks ühiselt midagi lastekodu lastele. Nelja aasta eest me külastasime üsna aktiivselt nii suuri kui väiksemaid lastekodusid ja hinge jäi kripeldus. Need lapsed on seal nii siirad ja vahetud. Kõik on siin nii tublid tegijad ja kui võtta mõne konkreetse lastekoduga ühendust, saaks kindlasti teada, millest nemad puudust tunneksid. Lastele pakuksid rõõmu (ma vähemalt ise arvan nii) isetehtud mänguasjad, oma tekike, padi jne.
Teen siis sellise ettepaneku..

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aa, no rõõm kuulda e. lugeda, et Sa ikka olemas oled. Aga tee ikka esimene postitus ära, see ennast tutvustav. Pane sinna oma blogi aadress ka kirja. Siis tõstan selle ümber paremasse tulpa blogrolli, siis kohe näha kui uue postituse teed.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mul tekkis siuke mõte, et äkki jõuaks miskit valmis emadepäevaks? Või on see liiga vara? Sellepärast siuke mõte, et see päev on paljudele neist üsna mõru maitsega päev, ma kardan. Et äkki siis ei ole nii mõru kui mingi toreda kingituse saab see päev?
PS. ma olen väga tänulik selle lühikese nime eest! Eriti minu näpuotsad! Jeee!

Lapiliisu ütles ...

Mul on plaanis käivitada üks heategevusprojekt terveks järgmiseks aastaks. Ma natuke veel mõtlen ja siis läheb lahti!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Äkki neid kahte projekti saab ühildada?

Jaanika Vakker ütles ...

Peale heategevuse mõtlen, et mulle pakuks huvi töövahendite laat. Mul ja usun, et kõigil teistelgi on koju tekkinud hulk (küllaltki kalleid:)) vidinaid, mis on kunagi kokku ostetud, kuid mis pole osutunud eriti vajalikeks. Neid võiks odava hinnaga üksteisele müüa/vahetada. Peale töövahendite oleks huvitavad nt veel raamatud/ajakirjad, kangad või muud materjalid, miks mitte ka õmblusmasinad koos tarvikutega. Sedasi saaks endale kappi ruumi juurde teha, teine inimene leiaks aga äkki soodsalt selle asja, mis just temal puudu on.
Heategevuse puhul peab tõesti vaatama, et abisaajal seda abi ka kindlasti vaja läheb, st eelnevalt tuleks reaalne vajadus välja selgitada.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oi Jaanika! Praegu just käib umbes selline laat Kullaketrajates! Samas teemas on link olemas ka, see Koduhaldja laat! Tee seal oma pakkumine oma ülearustest asjadest.

Koffikann ütles ...

Mina võtaksin ka hea meelega sellistest heategevusprojektidest osa. Momendil ise midagi välja ei julge pakkuda.