esmaspäev, 8. detsember 2008

Aplikatsioon, nummi naiivne lilleke

Aplikatsoontehnikaid on õigupoolest päris mitmeid. Välja valisin selle nädala plokiks aga sootuks sellise, mille teostamiseks õmblusmasina abi polegi nagu eriti vaja ja tulemus jääb omapäraselt reljeefne. 
Kuna ma ise pole suurem asi õpetaja, lasen selle töö Ameerikamaa proffidel ära teha:
Ise lisan omalt poolt veel paar hoiatust, et mida võiks silmas pidada, et vigu ei tekiks! Esiteks, et kui te selle lillevarre seal tahate kaares teha, vormige teda enne triikrauaga, ärge sikutage teda õmblusmasina all! Näete ise, esimesel fotol kangas lokib mul natuke! Teine viga: õmmelge aluskanga külge kinni lille osad õiges järjekorras! Esimesena vars, siis õis ja alles siis lehed ja kõige hiljem loomulikult südamik. Esimese hooga panin lehekese enne kui õie ja hiljem tuli see leht mul jälle üles harutada. Õielehtede keskele jätsin aga meelega augu, mitte nagu videos kus õis oli kokku tõmmatud. Minu meelest oleks muidi sinna keskele liiga paks kuhik jäänud.
Ah jaa! Mul on kogu lill kinnitatud salapistega, ei hakanud sik-sak pistega servi üle teppima. Aga see on puhtalt ilu pärast. Ja eks igaüks nuputab ise välja, et mis meetodit kasutab.
Hüva õmblemist!




3 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Lisan siis ise kui ma siin praegu juba sebin: järgmise nädala plokki esitleb Lapiliisu

Lapiliisu ütles ...

Issand kui lahe õielehtede ümberpööramise-apastraat neil seal Ameerikamaal on :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ei tea, et äkki paneks ühte teemasse kirja ka need nimed, kes teevad lohemao tekki? Praegu poleks neid tegijaid küll eriti palju aga ... äkki ikka tore, et näe, nimi läks kirja? Eeeee?
Kui arvate, et võib küll, siis kopin asjaosaliste blogidest ühe foto teki nö. tükiga ehk ühe nädala bloki. Noh, et nimi ja fotoke kõrval kohe?