laupäev, 8. november 2008

Virga lohemao tekk

Pühendatud Meelile!

Valid lemmikud blokid välja, teed neid parajal hulgal ja juba 10 blokiga on tekk käes!
Laisa lohemao tekk ongi mõeldud just neile, kel muid tegemisi kuhjaga käes ja enamaks pole aegagi. Paganamas seda teab kaua selle teki tegemisega aega läheb. Kui aastas on 4 x12 = 48 nädalat, see teeb vaevalt 1m x 2m tüki. Järelikult tõeliselt suure kaheinimeseteki tegemiseks läheks sel kombel 
KAKS AASTAT!
Ma küll kahtlen, et kas ma isegi nii kaua mingit asja viitsin teha, jubetu pikk aeg ju! Aga momendil mul pole rohkemaks aegagi. 

Ja mis meetodit kasutab Lapiliisu? Kui see muidugi saladus pole?

2 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

Plaani polegi veel tekkinud :)
Teen mõned plokid valmis ja eks siis paistab, kuidas kujuneb.
Võibolla kasutan plokkide eraldamiseks ühevärvilisi vaheribasid.

Kõige tüütum selle projekti juures on see, et igal nädalal tuleb lapikott kõrgelt kapist alla tirida selleks, et üks plokk valmis õmmelda :D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aaa, no mina valisin materjalid valmis, on mul eraldi papist kasti sees sorteeritult: suured kangatükid, väiksemad tükid, eraldi kilekotis valmislõigatud ruudud ja ribad, mis valmis plokkidest üle jäänud. Ja kasti põhjas ilusasti üksteise otsas sirgena valmis blokid. Nii on hea lihtne, kui ploki näidis väljas, mõtlen päevakese jagu ja siis sobival töötuju hetkel tõstan kasti töölauale. Nii ei ole vaja kuskil kotis sobrada. Muidu vist läheks hulluks, eriti ka ei meeldi see kottides sobramine