kolmapäev, 19. november 2008

Tutvustus: Jaanika Vakker


Kõigepealt tahan tänada selle blogi loojat ning eestvedajat Isehakanud lillekasvatajat, sest ühtsuses peitub tõesti jõud ja mida kompaktsemalt on info ühes kohas koos, seda targemaks me sellest kõik saame.
Mina olen siis 29 aastane, elan perega Kuressaares ning vaba aega on keskmisest rohkem käepärast seetõttu, et olen lapsehoolduspuhkusel, aga kõigest sellest võib lugeda täpsemalt mu kodulehelt http://www.lapitekk.ee/ . Lapitöid teen alates 2001. a ja võib öelda, et esialgne õmblemistuhin on tänaseks asendunud mingi "kroonilise" seisundiga, mis enam eriti üle ei taha minna. Minus pole kunagi erilisi kunstiandeid avaldunud, kuid kangastega tegeledes olen täiesti omas elemendis ning niikaua, kui töö lõppresultaat meeldib peale iseenda ka teistele, saan oma loomingust tõelise rahulolutunde.

Siiani ei ole ma ajapuudusel blogi pidanud, osaliselt ka põhjusel, et enamuse vajalikust infost olen üles pannud oma kodulehele. Nii et käesolev ettevõtmine on mulle uus kogemus. Üritan aga anda oma parima selle ühise ürituse nimel ning soovin kõigile palju mõnusaid kohtumisi siinse blogi veergudel!



PS fotol on fragment mu viimasest tekist, mille kallal olen viimasel ajal käsitsi nokitsenud, kuna õmblusmasin oli vahepeal katki. Teppimine on veel teha jäänud, siis saab ka tervet tööd näidata.

4 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oi jummel, ma tänan kiitmise eest! Aga tegelikult eks see blogi areneb ajapikku mõnusaks ja asjalikuks ikka tänu meile kõigile!
Nii et: aitähh meile kõigile kõigi teiste poolt :) !
Ja tere tulemast, Jaanika, siia blogisse!
Ja , oi heldeke, kui hullu töö Sa oled käsile võtnud! Käsitsi! Teppisin ka ühe teki kunagi käsitsi, oeh, oli vast töö. No enam ei kunagi. St. kuni järgmise korrani ...

Jaanika Vakker ütles ...

Tegelikult tepin ikka masinaga, käsitsi pusimisel tõesti ei näe mõtet. Fotolt pole näha, tegelikult on enne teki kokkupanekut kõik kaared ka masinaga üle õmmeldud kulumiskinduse tagamiseks, et julgeks ikka teki peal ka olla, mitte ainult kaugelt vaadata!

Koduhaldjas ütles ...

olen varemaltki sinu kodulehte külastanud. meeldib sinu hingestatus ning kaunis pühendumine lapitöösse lugude kirja panekuga. edu ning tere tulemast lapiklubisse!

crochet world ütles ...

vim retribuir a visita :)
Thanks,my English small!!!