reede, 14. november 2008

Koffikann

Tere!
Mina olen siis Koffikann.
Käsitööga olen tegelenud juba sellest ajast kui ma seda mäletan. Just õmblemine on mul kuidagi eriline lemmik olnud. Sellega alustasin ma arvan, et põhikoolis. Tegin ise omale pükse, seelikuid ja pluuse ja kõike seda lihtsalt ja ilma lõigeteta-kui praegu need tööd veel alles oleks, siis naeraks küll ikka ribadeks ;).

3 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

Tere!
Tore sind siin kohata :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tere minu poolt ka!
Lisan siia veel pisut inffi, igaks juhuks.
Postitust parandada saad POSTING - EDIT POST - seal tuleb ette tabel koos kõikide postitustega, parandada saad vaid enda omi.
Kui postitamisel tahad lisada pilti, vali postitamise kastikese menüüribal selline sinine ruut, eks kui hiir sinna peale viia, ta näitab ka et img. Lisada saad veel linke, videosid jne.
Kui millegagi hätta jääd, küsi aga, keegi ei pahanda!
Pluss veel see jutt, et kui Sa oma Isetegija blogis mõne postituse teed lapitöö teemadel, tee siia blogisse ka, kas lihtsalt lingina või copy-pastena, või hoopis uue jutuna, ükskõik, su oma valik. Panen Su blogi blogrolli aga kahjuks ei loe Blogger isetegija blogide uusi postitusi.
Ok. Hüva postitamist!

Koduhaldjas ütles ...

tervitused ka Kopli poolsaarelt!