pühapäev, 2. november 2008

Meeli

Tere!

Mina olen Meeli. Ei osanud ühtegi põnevat varjunime endale välja mõelda ja nii ma oma pärisnimega siin esinengi. Kuigi üht-teist on aastate jooksul tehtud, pean ennast ikkagi alles üsna algajaks lapitöö tegijaks. Lapitöö vahendidki soetasin endale alles hiljaaegu. Praegu on pooleli üks lapitekk suuremale tütrele, aga selle kõrvalt tahan osaleda lapiklubi ettevõtmises "laisa lohemao tekk". Ammu olen mõelnud endale teki tegemisest, kus saaks katsetada erinevate plokkide tegemist ja see projekt sobib selleks lausa ideaalselt. Erinevaid lapitöö võimalusi olen siiani kasutanud üsna piiratult. Paar korda olen katsetanud „hullu lapitöö tehnikat“ ja tehnikat, mida Marja Matiisen nimetab oma raamatus „kolmekordseks kiirtehnikaks“.

Õmblemist pole ma ametlikult kusagil ega kunagi õppinud. Ka kooliajal kulusid meil käsitöö tunnid pigem kudumise ja heegeldamise peale ära. Õmblema hakkasin tasapisi alles ülikooli III kursusel ja olude sunnil. Tõin tihtipeale koju kangaid, et ema neist mulle pluuse ja seelikuid teeks, aga kuna tema jõudlus ja kiirus ei vastanud minu nõudmistele (emal oli ju sada muud toimetust veel!), siis hakkasin ise tasapisi pusima. Nüüd õmblen suurema osa riietest endale ise kui mantlid ja pintsakud välja arvata.

Tavaelus olen hoopis riigiametnik, seega käsitööga tegelen ainult hobi korras. Muudest hobidest pean tähtsamaks ratsuritähtede kasvatamist (olen neid suutnud paari aastaga koguda enam kui 20 sorti) ja sugupuu uurimist.

Mul on hea meel, et saan lapiklubi tegemistes osaleda ja siit inspiratsiooni ammutada. Ka kogenumate tegijate head nõuanded kuluvad alati marjaks ära.

3 kommentaari:

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

No tere siis siin blogis!
Ma vaatan, Sul on seal fotol mingid tekid veel? Äkki raatsid nende pildid oma lapitööde blogisse panna? Huvitav oleks, eriti see pastelsete ruutudega

Koduhaldjas ütles ...

meeldiv tutvuda :)

Lapiliisu ütles ...

Tere-tere minugi poolt :)